Mikä talvihaalari lapsillanne nyt käytössä ja kuinka hyvin on kestänyt ja lämmittänyt?
Meillä on toisella Minymon talvihaalari, joka on kyllä ollut hyvä ja lämpimän oloinen. Haalarin heijastimet vaan ovat ruvenneet lähtemään irti? Onko normaalia?
Toisella on esikoiselta periytynyt Reimatec ja hyvin näyttää tänäkin talvena toimivan. Tästä ei muuta miinusta kuin vaaleanpunaisen värin haalistumisesta lähes olemattomiin (ovat harmaa/vaaleanpunaiset).
Kommentit (55)
Vielä kuin uusi! (on ollut käytössä marraskuun alusta) Ja joka päivä on ollut päällä.
Vedenpitävä ja lämmin, olen olen tosi tyytyväinen.
isommalla (poika 5v) lauhalla kelillä kolmatta kautta käytössä oleva (meillä ekaa) Jonathan, hyvin pysyy lämpöisenä ja kuivana.
Kylmällä uusi Remu, ja hyvin pitää.
Pienemmällä (tyttö 2v) lauhalla kolmatta kautta (meillä ekaa) oleva Remu, hyvin pysyy lämpöisenä ja kuivana.
Kylmemmällä uusi Ciraf ja hyvin pysyy neiti lämpöisenä.
molemmilla lapsilla on Elloksen 30€ Land&Lake-kosteussuojatut haalarit eikä ole mitään moitittavaa. Tai no tytön haalarista irtosi punttikuminauhan nappi, sen jouduin ompelemaan uudelleen kiinni. Mitään kulumia tai muita vikoja ei ole havaittavissa. Kosteus on tarvittaessa pysynyt loitolla ja lämpimiä ovat.
Jonathanin ja bogin housut toista talvea käytössä, takit kappahl ja h&m ekaa talvea. Hyvin on lapsi pysynyt lämpimänä ja kuivana ja vaatteet pysynete siisteinä.
Samoin Remut ovat olleet hyvin pitkäikäisiä.
Reimateceihin ollaan saatu joskus reikä polveen, mutta niissäkin oli varmaan kolmas tai neljäs käyttökausi menossa.
ihme kyllä mahtuu edelleen. On pitänyt säätä erinomaisesti ja näyttääkin edelleen aivan hyväkuntoiselta, paitsi että ne jalkalenksut kyllä napsahtivat poikki jo viime talvena.
Toisella on joku Elloksesta ostettu käsittääkseni niiden omaa merkkiä, joka on kyllä ajanut asiansa mutta ei musta näytä yhtä lämpimältä. Lapsi ei ole valittanut, mutta se on kyllä hyvin kuumaveristä sorttia.
jokapäiväisessä (kovassa) käytössä enkävoi olla kuin tyytyväinen kaikin puolin! 7-vuotiaalla on Lindexin takki ja housut,jotka ovat kestäneet yhtähyvin, mutta takin takapuolella oleva heijastin on ihan p^^kana.
3-vuotiaalla on ykköshaalarina Molon Polaris. Kuten joku edellä kirjoitti, tosi lämmin, edelleen kuin uusi, mutta hieman hankala pukea (ainakaan lapsen itse).
Vauvalla on ä-pakkauksen haalarin lisäksi Ticketin haalari, ei siinäkään moittimista.
Meillä on toisella Minymon talvihaalari, joka on kyllä ollut hyvä ja lämpimän oloinen. Haalarin heijastimet vaan ovat ruvenneet lähtemään irti? Onko normaalia?
Meillä on esikoisella aiemmin ollut Minymolta niin talvi- kuin vk-haalari, eikä niissä ole ollut heijastimissa tai muutenkaan vikaa.
On käytetty marraskuusta saakka ja ihan näyttää uudelta. Lämminkin on.
Paukupakkasille on remun henkselitoppahousut ja Tähtijonathan toppatakki, hyvin lämpöisiä nekin.
Lauhoilla keleillä esikoisella on Lassien Supratec, toimii. Kuopuksella on joku halpishaalari (Beaver?), sekin ihan ok.
Kylmillä keleillä kummallakin on Remut, joihin olen ihan satatyytyväinen. Kuopuksen Remu on esikoiselta peritty ja vieläkin riittävän lämmin!
kummassakaan ei valittamista ole ollut, kovimmilla pakkasilla bb on ihan mielettömän lämmin, ja nyt ei kyse mistään hifistelystä, siis oikeasti oon ollut tosi tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen (huutonetistä
Takkeina/housuina ja haalareina. Hyvin on kestäneet, osa Ticketeistä nyt toista kautta, mutta ei valittamista.
kummassakaan ei valittamista ole ollut, kovimmilla pakkasilla bb on ihan mielettömän lämmin, ja nyt ei kyse mistään hifistelystä, siis oikeasti oon ollut tosi tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen (huutonetistä
ja toimii niinkuin reimatec aina.
6v on color kids haalari on on jo polvista melkein puhki, on ollut käytössä kuitenkin vasta muutaman kuukauden :S
Kyllähän ne tällaisia pakkaskelillä, kun on lunta niin kestää. Jos niillä kontataan kurassa, niin sitä ne ei kestä.
On vielä täysin uuden veroiset.
päiväkodissa Remu ja muuten KappAhllin Protex. Molemmat pitäneet lämpiminä, Remussa näkyy käytönjäljet enemmän pepussa ja povlissa. Tosin ehkä sillä on remuttukin enemmän :) Mutta muuten hinta/laatusuhteeltaa tuo KappAhlin on parempi.
ja toisella Lotta&Lassi-haalari. Molemmat lämpimiä ja hyvässä kunnossa. Tai ei ainakaan lapset ole palelleet...
lapsilla Tickettiä haalarina ja takki-housu-yhdistelmänä. Pitävät lämpöisenä todella hyvin. Ei kulumia eikä muutakaan mainittavaa.
Näitä meillä on ollut monena vuonna ja aina vaan olen ollut tyytyväinen.
Molo Polarikset.
Edelleen uudenveroisia ja todella lämpimiä.
Ainoana miinuksena olen huomannut, että 1v:lle sitä on aika vaikea pukea.