Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat alavatsakivut?

Vierailija
14.01.2011 |

Alavatsakipua (ei mahaperäistä vaan siis ikäänkuin kohtukipuja) ollut nyt muutaman viikon päivittäin, lisäksi jonkin verran kirvelyä esim. pissatessa. Sukupuolitautitestit (klamydia, tippuri) on tehty virtsasta, negatiiviset. Myös virtsatietulehdus suljettu pois. Hiivaa ollut joskus mutta oireet eivät nyt sovi siihenkään. E-pillereitä olen syönyt pari kk, raskauskin siis lienee melkoisen epätodennäköistä.

Onko kokemuksia, ehdotuksia mistä voisi olla kyse?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella tehdään alavatsakipujen selvittelyssä aina lähes ensimmäisenä raskaustesti, joten millä lääkärillä olet oikein käynyt?

Vierailija
2/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri epäili "niin varmaksi" pissatulehdusta että taisi jäädä tuo raskausmahdollisuus kokonaan laskuista pois. Ei nimittäin edes ehdottanut raskaustestiä kun mainitsin hetimiten itse syöväni e-pillereitä. Mietin tässä pitäisikö varmuuden vuoksi sitten kuitenkin tehdä raskaustesti vaikka se epätodennäköistä pillereiden takia onkin..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan raskaana ollut joten oireiluista en tiedä, mutta muuta ei tosiaan oikeastaan ole kuin nuo mainitut.. lisäksi kova väsymys ja jatkuva ärtymys.

Vierailija
4/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sitten vastaus meillekin eikös juu =)?

Vierailija
5/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tullut tuollaisia oireita e-pillereistä? Kun nekin on kohtalaisen tuoreesti aloitettu niin epäilen voisivatko olla syynä.. oireet kestäneet n. 3vko ja pillereitä olen syönyt sen pari kk.

Vierailija
6/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään kokemuksia?

Vierailija
7/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan? Tuskin se raskaustesti tietysti haittakaan tietysti mutta olisi mukava kuulla jos jollain johtunut esim. e-pillereistä vastaavaa.. lääkäri tuntui olevan kyllä sitä mieltä ettei voi olla niistä mutta en keksi muutakaan.

Vierailija
8/10 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös joku emättimen bakteeritulehdus. Onko esim. runsasta valkovuotoa tai hajua tai jotain muuta oireita? Ja osaatko varmasti sanoa että se vatsakipu tulee kohdusta?

Kannattaahan sun varmuudeksi testata toi raskauskin, kun noita testejä saa kuitenkin esim. prismasta 3 eurolla, niin olet senkin sitten varmistanut.

Vierailija
9/10 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös sama. Viitisen vuotta sitten aloitin e-pillerit, joiden piti auttaa koviin kuukautiskipuihin. Eipähän auttanut, vaan alavatsakivut tulivat lähes jokapäiväisiksi, ei tosin yhtä kovina kuin kuukautisten aikaan. Lääkärit eivät uskoneet, että voisi siitä johtua. Lopetin pillerit parisen vuotta sitten ja kivut loppuivat lähes kokonaan. Nyt aloitin pillerit uudestaan, syönyt vähän yli viikon, ja taas sattuu. Mutta eihän se e-pillereistä voi johtua..

Vierailija
10/10 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuosin verta koko ekan kuulauden ajan ja koko kuukauden ajan myös sattui alavatsaan menkka kipuina kun e pillereitä söin lienee siis normaalia kun olet vasta vähän aikaa niitä syönyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi