Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Erikoisin juoru joka sinusta on liikkunut kylillä?

Vierailija
14.01.2011 |

Eli listataanpas oudoimmat/hauskimmat/noloimmat juorut joita olette kuulleet itsestänne!

Minä aloitan:

-Olen harrastanut kuulemma seksiä useiden asiakkaideni kanssa rahasta (itse parikymppinen, asiakkaat n. 60v spurguja.)

-Entinen mieheni kuuleman mukaan on piessyt minua, itse en kyllä moista tunnusta :)

-Entinen työkaveri on myös kertonut miehelleni(!!) että olen saamassa potkut töistä. Tämä tyyppi tosin puhuu kaikista muistakin paskaa minkä kerkeää.

-Olen myös ördännyt kännissä millon missäkin, vaikka todellisuudessa olen ollut koko illan kotona.

-Muutaman kerran olen myös ollut "raskaana"

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen hommannut alaikäisille viina, koska miki muuten luonani olisi heitä vieraillut. Kyseessä oli alaikäinen serkkuni kavereineen joka luonani kävi viikottain.

- Olen seurustellut naapurin pojan kanssa. Koska miksi me muuten olisimme niin hyvin yhdessä viihtyneet. Olimme vain hyviä kavereita.

-Olen myös seurustellut naisen kanssa. Tämä minulle sanopttiin suoraan, kun sinullahan on se vaimo niin et ole tainut minusta kiinnostua.

Vierailija
2/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoden aikana, jonka asuin kylässä, kävin juhlimassa oppilaani isonveljen kanssa ja taisinpa olla raskaanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuulin veljeäni puhuteltavan lapseni isänä...

Vierailija
4/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen lesbo (en ole edes kokeillut)

- Lapsemme "oikea" isä on ulkomaalainen (kuinkahan sekin olisi mahdollista....)

Vierailija
5/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittanut Lotossa kuusi ja lisänumero oikein

Vierailija
6/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotiaasta 20 vuotiaaksi olin lesbo, Miksi? Koska en suostunut koskemaan pitkällä tikullakaan "meidän kylän poikiin" Viikonloput vietin helsingissä missä valikoima oli parempi ;D

Olen ystäväni kanssa huvikseen hakannut ihmisiä kaupungilla kun on ollu tylsää?

Olen ollut vieroituksessa pahan amfetamiini riippuvuuden takia.

Olishan noita lisää mut hei Porvoosta päivää :D Ja siis todella tarkoitan sitä asuin Porvoossa kymmenisen vuotta ja siellä tuo on ihan normaalia..

Vierailija
7/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistiin, että ollaan pari kun liikuttiin niin paljon yhdessä. Hehee, hyviä ystäviä vaan

Vierailija
8/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin olin lesbo (ja suhteessa muutamiin työkavereihin)

Ja Helsingissä asun ;) riittää niitä kyläyhteisöjä täälläkin...

Vierailija
9/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatananpalvoja

ja lesbo.

Tässähän tätä ihan riittämiin =D

Vierailija
10/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on yläasteen opettaja ja eräänä päivänä kaverini soitti ja kyseli kovin huolissaan kuulumisia... oli kuullut, että isäni oli tehnyt itsemurhan. Istui siinä viereisessä huoneessa ihan hyvissä voimissa.

Vierailija
11/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi nainen oli ollut kihlajaisissani eräässä baarissa, kertoi äidilleni - en ole koskaan ollut kihloissa, enkä ollut ollut lähelläkään sitä baaria

Vierailija
12/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mäkin olen kuulemma ollut lesbo.

Lisäksi olen käyttänyt huumeita, tehnyt useita abortteja ja harrastanut seksiä rahasta. Minulla on ollut samaan aikaan suhde useammankin työkaverin kanssa ja olen kuulemma kaappijuoppo (pakko olla, kun ihmisten ilmoilla en käytä alkoholia ollenkaan).

Viimeisimmän juorun mukaan mun kuopukseni synnytys oli kuulemma erityisen vaikea, ja olin sen vuoksi sairaalassa kaksi viikkoa, ja kohtuni on poistettu. Todellisuudessa olin viikon osastolla käynnistelemässä synnytystä raskaushepatoosin vuoksi, kävin viikonlopun kotona (missä synnytys käynnistyi itsestään) ja palasin sairaalaan synnyttämään. Synnytys kesti kolme tuntia enkä saanut minkäänlaisia vaurioita, ja pääsin vauvan kanssa sairaalasta heti, kun vaan päästivät. Vietimme kuitenkin ensimmäisen viikon ihan keskenämme kotona ilmoittamatta kellekään, että olimme jo kotona, koska emme halunneet väkipaljoutta heti kylään. Ja kohtu mulla on edelleen, ja hyvä onkin. Mulla vaan on hormonikierukka, jonka vuoksi ei ole kuukautisia.

Vierailija
13/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä neljän lapsen isää.

Ikävä kyllä juorua levitti nimenomaan ko. neljän lapsen isä. Hänestä ilmeisesti on HIENOA pettää vaimoaan, jopa niin hienoa että sitä pitää ihan valehtelemalla lisätäkin.

Vierailija
14/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään kertaa en seksiä harrastanut, mutta mitäpä siitä.

Vierailija
15/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samannäköinen mies on.

Vierailija
16/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavannut kyseisen miehen töissä, jossa olimme samalla osastolla. Ja yritin varastaa vielä sen naisen koirankin ;D

Oikeasti tapasimme baarissa monta viikkoa heidän eronsa jälkeen, en tiennyt ko. naisesta mitään. Olin aivan toisessa paikassa töissä ja inhoan koiria yli kaiken :D

Vierailija
17/19 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hankkiutunut kierolla tavalla miehelleni raskaaksi. Oikeasti mies halusi lapsen minua paljon innokkaammin ja joutui puhumaan minua pari vuotta ympäri että lähdin raskautumaan, olin tiukassa uraputkessa tuolloin. Tarina kuitenkin muuttui sen jälkeen kun mies jäi kiinni vieraissa juoksemisesta jätti minut ja lakkasi kiinnostumasta lapsestamme.

Vierailija
18/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olen missäkin ollut tappelemassa, parasta yhdessä jutussa oli että yksi nainen väitti kivenkovaan että olen hakannut hänet jonkun baarin edessä. Muuten hyvä, mutta olin oletetun tapahtuman aikana toisessa maassa. Oli hieno yllätys kun se sotanorsu kävi päälleni kun palasin töihin..

No mutta omasta mielestäni hauskin juttu oli kun joku väitti että olen kuollut tappelussa. Tuolloin en ollut toisessa maassa, mutta noin 600km päässä siitä kaupungista jossa "Olin kuollut"..

Vierailija
19/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana. (olin silloin vielä neitsyt ja mulla oli menkat, kun kuulin juorut. =D)

Ja että paneskelen yhtä varattua miestä (samoihin aikoihin, kuin oli "raskaanakin").

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä