Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi tsiisus, siis mulla ei tullut mieleenkään että tästäkin tämmöinen sota tulee!

Vierailija
17.11.2010 |

Olen yksinhuoltaja. Exäni osti toissavuonna lapsellemme joululahjaksi laskettelusukset ja monot. No ne on menneet nyt pieniksi, joten myin suksipaketin ja sain näin välirahaa uuteen suksipakettiin lapselle, jonka olen siis ostanut jo. Nyt ex vaatii näitä rahoja, mitä vanhoista sain takaisin itselleen.

Ei mulla tullut mieleenkään, että mun pitäis lahjat palauttaa??? Uhkailee rikosilmoituksella ny.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön rauhassa rikosilmoituksen, johan ne nauraa poliisilaitoksellakin.

Vierailija
2/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät sinun. Ymmärrän, että ne pitää vaihtaa isompiin, mutta noin niin kuin juridisesti pelkkä äitiys ei oikeuta lahjaa myymään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ne kerran meni lapsen uusiin lasketteluvarusteisiin nii ei pitäs olla mtn valittamista.

Vierailija
4/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät sinun. Ymmärrän, että ne pitää vaihtaa isompiin, mutta noin niin kuin juridisesti pelkkä äitiys ei oikeuta lahjaa myymään pois.

lapselle meni joka euro jotka niistä sain ja vielä piti maksaa lisää. Meinaatko, että kaikki lapsen saamat lahjat pitäisi säilyttää? Miten tuo asia itselläsi on? Löytyykö kaikki luistimet sun muut vuodelta kuuokka ja kirves kaapeistasi?

Vierailija
5/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maalaisjärkeäkin voi näissä asioissa käyttää varsinkin kun lapselle kuuluva tavara vaihdetaan lapsen edun kannalta järkevämpään tavaraan.

Vierailija
6/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset sukset. Eri asia jos olis osakkeita ym.

Vierailija
7/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään oikeutta vaatia mitään välirahoja. Katsos kun lahja on lahja. Ja vanhasta lahjasta saadut rahat on käytetty uuteen lahjaan.

Vierailija
8/8 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Isä ostaa lapselle joka asuu äidin luona esim. vaunut, turvaistuimen ja kävelytuolin niin Äidillä on täysi oikeus myydä ne ilman että isä saa näistä mitään rahaa. Tästä asiasta on tapeltu sossun kanssa ja noin se vaan menee. Ei voi minkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän