Sanoin äsken miesystävälleni, että hän ryyppää liikaa.
Ja etten enää jaksa katsella tuon ryyppäämisen seurauksia. Nytkin oli kaverillaan aika tuiskeessa. Mun piti mennä sunnuntaina hänen luoksensa, mutten menekään. On kuitenkin joko kännissä tai krapulassa.
Mies oli aika hiljaa puhelimessa, ymmärsi kyllä, että tilanne on nyt vakava. Kyse ei enää ole mun "nalkuttamisestani".
Miettiköön nyt mitä haluaa, ryypätä vai olla mun kanssa.
Onko kukaan teistä toteuttanut tällaista ukaasia? Miten kävi?
Asumme siis erillämme, seurusteltu yli 3 v.
Kommentit (8)
Mä olen se, joka just äsken samaan aikaan tän sun aloituksen kanssa aloitin ton ketjun bipo masentuneen miehen mulle ilmoittamista juomamääristä per päivä. Uskonko, että mukamas juo 4-5 kaljaa per päivä?
Olen ollut 2 kertaa naimisissa ja kahdesti eronnut. En enää halua asua kenenkään kanssa, ikinä.
Mun etärakas tekee siellä kaupungissaan omassa elämässään mitä haluaa kuten minäkin täällä. Kun sitten näemme, elämä on yhtä juhlaa.
Eli rauhallista kotielämää, joskus pakosti mennään johonkin tapahtumaan.
Hän juo minun mielestäni liikaa alkoholia ja mieskin on sitä mieltä että hän juo minun mielestäni liikaa alkoholia välillä :)
Olen ollut 2 kertaa naimisissa ja kahdesti eronnut. En enää halua asua kenenkään kanssa, ikinä.
ja taas seurustelet jonkun lapsellisen juopon kanssa?! Eiköhän olisi aika arvostaa itseäsi ja olla jonkun kunnollisen miehen kanssa jos sellainen tielle sattuu!
Kuinka siis "taas jonkun lapsellisen juopon kanssa"?
Ei kumpikaan existäni olleet juoppoja tai lapsellisia.
Kuinka siis "taas jonkun lapsellisen juopon kanssa"?
Ei kumpikaan existäni olleet juoppoja tai lapsellisia.
Huoh..siis nykyinen miehesi kuulostaa LAPSELLISELTA juopolta, miksi sellaiseen alennut kun kerta jo kahdesti olet eronnut? Jotain vikaa niissä aikaisemmissakin suhteissa varmaan oli jos erositte? Miksi taas haet uhallasi ongelmia? Addiktio?
En usko että sun uhkailulla on mitään merkitystä. Mies elää miten haluaa, ettekä te edes asu yhdessä.