Täytyykö hiusten olla paksut, jotta niitä voi kasvattaa pitkiksi?
Omat hiukseni eivät ole mitkään ohuet lirut, mutta eivät paksutkaan.. tällaiset tavalliset suomalaisen hiukset; hiuksia on periaatteessa paljon, mutta yksittäinen hius on ohut ja hento, joten tukka ei ole _paksu_.
Haluaisin kasvattaa hiukset ainakin puoleen selkään. Nyt ovat harteille, ja ainakin vielä ihan ok näköiset (eivät näytä liruilta).
Kommentit (7)
tykkäät pitkistä hiuksista, niin kasvata pitkät. Jos ei sitten näytäkään hyvältä, niin kampaajallahan tuo ongelma ratkeaa; joko lyhyeksi tai sitten kampaaja auttaa hyvällä kampauksella pitkiä hiuksiasi näyttämään paremmilta.
Pitkähiuksisia on nykyisin todella paljon, protestointi taitaa valua ihan hukkaan :)
tai jossain oli juuri jonkun miehen kolumni naisten hiuksista, että kaikki kampaajat käskevät naisia leikkaamaan hiukset lyhyiksi, kun suomalaisilla on niiiiin ohuet hiukset, ja sitten kaikki naiset näyttävät ihan rekkalesboilta, kun miehet eivät katsele onko se pitkä tukka tarpeeksi paksu varmasti, he vaan arvostavat sitä pitkää tukkaa ja ohut, kiiltävä pitkä tukkakin on tosi hyvä. Ei sillä, että pitäisi tehdä niin kuin miehet sanoo, mutta olihan siinä pointtia. Ei ne rikotut lyhyet "graafiset" mallitkaan niin hehkeiltä aina näytä.
eihän niiden hiusten tarvi olla "paksut", mutta ei ne paksummiksi muutu jos ne pidemmäksi kasvaa ja ainakin omalla kohdallani ne vain ohenee pidentyessään, eli jos teen letin niskaan se ohenee alaspäin. Kokeile miltä hiukset näyttää kun ne kasvaa, muista kuitenkin tasoitella välillä, muuten lopputulos on kamala. Kuivat latvat aina välillä pois jne.
Tulee sellainen oikea kiharapilvi :)
Aika paljon mahtuu pitkähiuksisia maahamme. Sekä naisia että miehiä. Että se siitä protestoinnista :)
Ap:n kysymykseen, jokainenhan tekee hiuksillaan ihan mitä tykkää. Jos haluat kasvattaa, niin kasvata. Mutta kyllä mun, ja varmaan monen muunkin, mielipide on, että ohuet ja luirut pitkät hiukset eivät ole kauniit. Mutta eihän siitä mitään lakia ole olemassa etteikö sellaisia saisi pitää :)
erilaisille kampauksille, esim. kiharat pysyvät paljon paremmin ohuessa kevyessä hiuksessa kuin paksussa ja raskaassa.
Itse olen vasta nyt 30+ iässä tajunnut, että ei sen ohuen tukan tarvitse olla mikään liru, sitä kun voi laittaa. Tehdä kampauksia, tai mulla riittää jo se, että laittaa vähän muotovaahtoa, ja kietoo vaikka kahdelle-kolmelle pikkunutturalle yöksi, aamulla nytyt auki ja jonkin verran lakkaa - avot: mukavasti pöyheä ja eloisa ja laineikas pitkä tukka. Eikä ole niin väliä, vaikkei latvat olisi hyvässä kunnossa, kun ne eivät näy.
ja protestiksi nykyistä muotia ja kulttuuria vastaan. Ovat ohuetkin. Minä saan tehdä hiuksieni suhteen mitä haluan. niin sinäkin