Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö sokerirasitus paikkakunnallasi kaikille?

Vierailija
14.01.2011 |

Minulle ei ole koskaan tehty (4.raskaus). Kaverini taas kertoi että heillä tehdään kaikille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille joiden painoindeksi ylittää normaalipainon rajan (25?), sekä niille joilla lähisuvussa ykkös- tai kakkostyypin diapetesta..

Vierailija
2/6 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tehdään ihan kaikille. En tajua, mitä järkeä siinä on. Itse en pahoinvoinnin vuoksi ole siihen mennyt. En asu Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistahan siihen meneminen on, mutta suosittelevat kaikille

Vierailija
4/6 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa sanovat, että melkein kaikki sinne joutuvat, paitsi ihan nuoret parikymppiset odottajat.

Ja minkäkin hölmö menin sinne, vaikka olin todella pahoinvoiva. Ja nyt sitten oon raskausdiabeetikko, vaikka missään sen yhden kerran jälkeen ei ole löytynyt korkeita verensokereita. Kotona mittailen monta kertaa viikossa. Mutta ei se sokerirasituskoe kuulemma voi mennä pieleen. Vaikea uskoa, kun syön kyllä makeaa ihan päivittäin, eikä arvot silti nouse lähellekään rajoja.

Vierailija
5/6 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö? Kuinka kovasti teitä on painostettu menemään sinne? Itselläni ei ole ollut häikkää sokereissa eikä muussakaan, ja raskaus on jo viimeisellä kolmanneksella. Rasituskokeeseen meno tuntuu työläältä ja turhalta.

Vierailija
6/6 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just neuvolassa ja kysyin tätä, mutta mun ei tarvitse mennä. Kahta ryhmää ei laiteta sokerirasitukseen: Alle 25-vuotiaat normaalipainoiset esikoisen odottajat ja sellaiset alle 40-vuotiaat, joilla ei ole sukurasitusta, ylipainoa ja joilla ei ole aiemmissa raskauksissa ollut ongelmia sokerin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän