Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautis"vaivat"

Vierailija
14.01.2011 |

Millasia te olette kun teil on alkamas menkat ja niiden aikana?

mulla on niin suuri vitutuksen taso että "ranteet auki" vaan.4lasta kotihoidossa eli mulla ei oo minkäännäkösiä hermoja noin 1,5viikkoon enkä pääse mihkään karkuun tietenkään vaikka haluaisin vetää peiton korville toksi ajaksi.ei kiinnosta mikään,en jaksa lähteä mihkään,en jaksa siivota ymymym.. oksettaa todella paljon ja huimaa.joskus vatsakipua,harvoin paljon.ja olo on kun sotanorsulla ja ällöttää vetää farkut jalkaan,peilistä katsoo ruma läski finninaama jota tekis mieli hakkaa.. onko kellään näin rajuja vai olenko ihan yksin näin "sekopää". ja en käytä mitään ehkäisyä,ei siis voi johtua siitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sitä että tunnen itseni suunnilleen maailman rumimmaksi ja lihavimmaksi ihmiseksi ja suorastaan ällöttää oma ulkonäkö.

Vierailija
2/5 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä oonvaan niin kipeä ne 2 ekaa vuotopäivää - ekan oksennan koko päivän, toisena oon vaan kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja räjähtelen pienemmästäkin asiasta. Sitten samaan aikaan olen myös masentunut ja mietin lähinnä katolta hyppäämistä. Ei tosiaan huvita yhtikäs mikään.

Ruokavaliolla olen huomannut olevan vaikutusta asiaan ja vähähiilarisella ruoalla mielialavaihtelut pysyvät lievinä tai kestävät lyhyemmän akson. Mutta en sitten jaksa olla jatkuvasti karppinakaan...

Vierailija
4/5 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska lukea tuollaisia valitusvirsiä!

On se vaan hienoa olla mies... :)

Vierailija
5/5 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei tietenkään kiva..mut kiva et en oo ainoo=) ja et se on "normaalia". ja hei sinä mies: mun mies joutuu ainakin aika pahasti osalliseks:D:D