Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion hakea amk-ylempään koulutukseen, pelkää ettei

Vierailija
13.01.2011 |

pää kestä siis en oo lahjakas lukemaan, mutta kun mulla on jo tradenomikoulutus pohjalla, niin ajattelin hakea tonne kouluun. Mun pitää parantaa vaaan lukemisen taitoani=)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mukana Ylemmän amk-koulutuksessa. En ole erityisen lahjakas tai nero tai mikään "kympin tyttö", mutta ihan hyviä arvosanoja olen kuitenkin saanut. Kurssien sisältö ei siis ole ihan utopiaa. Opetus on hyvin käytännönläheistä ja usein tehtävät linkkaavat jollain tavalla omaan työpaikkaan tai käytännöläiseen ongelmanratkaisuun.

Suurin ongelma mulla on se, että en kahden alle 3v lapsen äitinä ehdi panostaa opiskeluun. Nyt olenkin pitänyt vauvan vuoksi reilun vuoden taukoa ja tehnyt vain pari kurssia verkko-opintoina.

Opettajat ovat melko joustavia ja ymmärtävät perheenäitejä. Mä ainakin olen saanut kannustusta jatkaa, vaikka nyt pidänkin taukoa. Tsemppiä. Hae ihmeessä!

Vierailija
2/4 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä opintovapaalla, kun alkoi käymään opinnot liian raskaaksi työn ohessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK:n käyneitä on 13 tusinassa. Samalla vaivalla menee yliopistoon ja hankkii todella kunnon koulutuksen.

Vierailija
4/4 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK:n käyneitä on 13 tusinassa. Samalla vaivalla menee yliopistoon ja hankkii todella kunnon koulutuksen.

Taitaa kuule ajatukses kääntyä pian toisinpäin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi