Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogger.com Valaiskaa vielä tyhmää

Vierailija
12.01.2011 |

Kirjotin nyt tuonne blogiin sivun ja sain sen osoitteen. Pääseekö sitä lukemaan nyt kukaan ennen kuin olen antanut osoitteen sille kenen haluan sitä lukevan?

Ja jatko kysymys: jos julkaisen osoitteen sielä blogilistalla niin silloin sitä voi käydä lukemassa kuka tahansa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et suojaa sitä salasanalla. Tietenkään moni ei varmaan paikalle eksy, jos et mainosta blogia missään tai ilmoita sitä johonkin blogipalveluun (esim. blogilista).

Vierailija
2/6 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos etsin siis tuon salasanan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löydä salasana kohtaa tuolta... osaako joku jelppiä?

ap

Vierailija
4/6 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kutsut tietyn sähköpostiosoitteen (gmail) haltijan lukijaksesi ja hän pääsee lukemaan blogiasi kun kirjautuu bloggeriin. Mitään yleistä salasanaa ei ole.

Kannattaa laittaa kaikille näkyviin (ei näy hetkessä edes googlella joten harva sinne eksyy jos et itse osoitetta jaa) mutta älä ihan heti ilmoita blogilistalle, jos ei juuri sisältöä ole.

Itse ainakin keksin vaikka mitä paranneltavaa vielä senkin jälkeen kun olin innoissani laittanut blogini blogilistalle.

Vierailija
5/6 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto ko pitää olla näin tyhmä :) mutta laiton ruksit pois sieltä, että julkaise blogi.

Tarkennan vielä kysymystä, että ne ihmiset joilla on sen blogin osoite pääsees siis nyt sitä lukemaan?

ap

(tuhannet kiitokset jos viitsit vielä vastata) voisin tulla teille tukiopetukseen :)

Vierailija
6/6 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto ko pitää olla näin tyhmä :) mutta laiton ruksit pois sieltä, että julkaise blogi. Tarkennan vielä kysymystä, että ne ihmiset joilla on sen blogin osoite pääsees siis nyt sitä lukemaan? ap (tuhannet kiitokset jos viitsit vielä vastata) voisin tulla teille tukiopetukseen :)

Yritän kuitenkin, mitkä ruksit? Ne jaa googlessa yms asetusten etusivulla, vai? Toki voit ne pitää mutta kestää aikansa että google kiinnostuu (jos ei sisältöäkään juuri ole jne. Mutta siis osoitteella pääsee lukemaan jos et ole laittanut sitä että on vain kutsuttujen käytössä (asetusten viimeinen välilehti). Kysy vaan lisää jos tuntuu epäselvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme