Seuraako kukaan muu Toukokuun tyttö-blogia?
Hävisikö sieltä päivitys vai sekoileeko mun kone?
Kommentit (12)
Tunnen jotenkin myötähäpeää sitä kohtaan.. Jutut aika lapsellisia ja yritää olla fiininpi kuin on. JA ärsyttävintä ehkä se, kuinka yrittää matkia sitä ruusutapetin nannaa ihan kaikessa..aargh :D
toi Hannan blogi on auki.Ei kyllä taida huvittaa lukea enää Hannaa eikä Nannaa,maku meni...
Täälläkin maku meni kumpaankin blogiin.Ei ymmärrä mistä nänä rouvat herneen nenäänsä vetivät!
se Hannis on ihan pelle. Tosiaan yrittää olla hienompi kuin on. Näin kerran livenä (tunnistin pojista):ylipainoinen harmaa hiirulainen. Jotenkin olen saanut hänestä sellaisen kuvan, että hänellä on huono itsetunto. Sen takia yrittää esittää jotain ja loukkaantuu aika helposti.
en ole lukenutkaan,mutta Ruusustapettia olen,mutta taidan jättää jatkossa väliin.
Hävisi. Postaus jossa oli uuden talon pohjakuvat.
Tuli varmaan kommenttiboksissa natinaa....
No nyt on kadonnunna koko blogi.. :(
vaan blogi salaiseksi. Siis ettei mitään ilmoiteta ja edes kiitetä lukijoita. Aika paljon varmaan tuollakin kävi sellaisia, jotka eivät nyt enää blogiin pääse.
että hän ratsastaa Hanniksen jutuilla:) Minustakin on ihan toisinpäin..!
Hävisi. Postaus jossa oli uuden talon pohjakuvat.
Tuli varmaan kommenttiboksissa natinaa....
ja ilmeisest koulukiusattukin on ollut. Ja oliko joku sairauskin ollut nuoruudessa. Näin muistelen hänen blogeistaan lukeneeni.
se Hannis on ihan pelle. Tosiaan yrittää olla hienompi kuin on. Näin kerran livenä (tunnistin pojista):ylipainoinen harmaa hiirulainen. Jotenkin olen saanut hänestä sellaisen kuvan, että hänellä on huono itsetunto. Sen takia yrittää esittää jotain ja loukkaantuu aika helposti.
Sieltä Hanniksen kommentteja välillisesti. Ei kai mitään suurta draamaan taustalla.