Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö Facebookissa kuka on käynyt tutkailemassa profiilia?

Vierailija
11.01.2011 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö facebookissa olevat jos etsin häntä ensin kirjottamalla googleen nimen,ja jos löytyy niin katselen myös muita hänen kavereitaan?En siis itse ole lainkaan facebookissa ja ne ketä etsin ja katselen ovat laittaneet kuvansa yleisesti että kaikki näkevät.

Vierailija
2/15 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö facebookissa olevat jos etsin häntä ensin kirjottamalla googleen nimen,ja jos löytyy niin katselen myös muita hänen kavereitaan?En siis itse ole lainkaan facebookissa ja ne ketä etsin ja katselen ovat laittaneet kuvansa yleisesti että kaikki näkevät.

jos et koko facebookissa edes ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka näin ole???

Vierailija
4/15 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin näkeekö jostakin, kuka on käynyt seinälläsi, katsomassa kuviasi tms.

Vierailija
5/15 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne sovellukset, jotka tätä väittävät, ovat huijausta. Osa niistä jopa levittää viruksia!

Vierailija
6/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin näkeekö jostakin, kuka on käynyt seinälläsi, katsomassa kuviasi tms.

Huuhaata myös nuo väitteet siitä, että FB listaisi ensimmäiseksi niitä, jotka kurkkivat profiilia. Ei todellakaan.

Vierailija
7/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos stalkkaat jotakuta ja Fb tarjoaa häntä sinulle ekana haussa tai kavereissa, niin se johtuu omista toimistasi. Sille kohteelle ei käy samoin. ;)

Vierailija
8/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En touhuisi tuolla enää mitään sellaista mitä en julkisestikin kehtaisi tehdä.

Vierailija
9/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole fb:ssä lainkaan ja kyllä mä ainakin olen pystynyt selaamaan muiden kuvia jos ovat laittaneet yleiseksi!!

Vierailija
10/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole fb:ssä lainkaan ja kyllä mä ainakin olen pystynyt selaamaan muiden kuvia jos ovat laittaneet yleiseksi!!

Esim. itselläni on niin, että muille näkyy vain profiilikuva, nimi ja kotikaupunki.

Vierailija
11/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka näin ole???

Eli sen näkee kaikki, vaikka FB:hen ei kuuluisikaan. Profiili pitää itse laittaa suljetuksi.

Vierailija
12/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, mä olen myös huomannut saman kuin tämä toinen kirjoittaja. Eli kun kävin katselemassa yhtä profiilia usein niin kappas, mun kuva pomppasi siihen hänen kaverit-osioon heti (ja ei ollut ennen siinä näkynyt). Aloin sitten vähän tutkimaan ja tahallaan kävin jonkun profiilissa useasti, jossa siis en ennen ollut käynyt. Ja niinpä mun kuva tuli sinne heti!! Samoin mulle joskus heittää kaveriksi sellaisia, jonka kanssa ei ole edes yhteisiä kavereita! Ja kappas vaan, ovat jotain naapureita tai tutuntuttuja. Mistä ihmeestä fb muuten osaisi sellaisia ehdotella, jos eivät olisi käyneet mun profiilissa?? Eli kyllä nämä kavereiden kuvat sun seinällä käytännössä tarkoittaa niitä, jotka sun profiilissa eniten käy, olen ihan varma. Ei voi muuten tulla tuollaista sattumaa.

Vierailija
13/15 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt tutkimassa vanhojen tuttaven profiileita ja pian on tullut kaverikutsu kyseiseltä henkilöltä. Ovat tosiaan olleet sellaisia, ettei nyt muuten varmasti olisi kaveriksi pyytäneet jos ei nimeni valmiiksi jossain yläkulmassa olisi. Ei yhteisiä kavereita esimerkiksi. Ja sukunimikin on minulla on muuttunut.

Vierailija
14/15 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi piilotettu

Vierailija
15/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vihjeitä saa esim. siitä, kenen kuvia pyörii siinä kaverit-osuudessa, tai jonkun kanssa "yhteiset kaverit"... Tämän huomasin itse, kun vaklasin exän profiilia, ja sen kuva tuli aina ekana, kun menin esim. yhteisten kaveriemme sivulle. Myös hän näkyi aina mun kavereissa, siinä profiilini vas reunassa.

Sittemmin exä piilotti seinänsä minulta eikä ole ollut täten paljon kytättävää :D , eikä myöskään enää tarjoa häntä em. kohtiin ekaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi