Olikohan meidän vihkipappi vähän höperö?
Lausui harjoituksissa nimeni väärin, jolloin korjasin asian ja pyysin, että sanothan nimeni sitten häissä oikein (ei ole mikään erikoinen nimi). Pappi lupasi oikein painokkaasti, että häissä hän sitten muistaa. Siitä huolimatta sanoi nimeni väärin muutaman kerran, välillä sentään meni oikein. Kun kysyi mieheltäni, että haluatko ottaa tämän X:n vaimoksesi, niin nimi meni taas väärin. Ei siinä pokka pitänyt ja häävieraatkin naureskelivat :)
Kommentit (9)
vaan siitä että sanoi ihan toisen nimen. ap
meillä vihkipappi sanoi itse vihkimisessä molempien nimet väärin. Sanoi toisen samana päivänä naimisiin menevän pariskunnan nimet.... huoh....
jos olisin vaikka "Minna", niin pappi olisi voinut sanoa "Milla". ap
Voinet sanoa kun ei niin harvinainen ole?
meillä vihkipappi sanoi itse vihkimisessä molempien nimet väärin. Sanoi toisen samana päivänä naimisiin menevän pariskunnan nimet.... huoh....
sanoi sulhasen nimen pari kertaa puheessaan väärin. Nimi on Jonne, mutta puheli välillä Jannesta! Kyllä se vähän särähti korvaan...
...monesti papilla on valmis "kaava" jota hän muuttaa ja muokkaa parin mukaan. Mut ei toi oo millään lailla asiallista jos nimet menee väärin. Oli sentään oikea puhe?
jossa pappi kysyi sulholta " Otatko tämän Maija Meikäläisen aviomieheksesi..." Vieraita hihitytti hieman...
Pappi piti sille toiselle pariskunnalle kirjoittamansa puheen :D Ihmettelinkin että puhuupa omituisia meidän tapaamisesta ym.
Voinet sanoa kun ei niin harvinainen ole?