Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Saako Alkosta puisia viinilaatikoita noin vain ilmaiseksi?
10.01.2011 |
Luin jotain askartelublogia tai -lehteä, ja sanottiin että kannattaa Alkosta kysellä. Nauraako ne pihalle mut siellä?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Saa kun ostaa laatikon täynnä viiniä. Ilmeisesti Alkosta riippuen voi saada tyhjänäkin jos on jäänyt yli. Harvemmin.
Voi kysyä ylijäämiä mutta ei niitä nyt niin kovin paljoa tule. Lähes kaikki tulevat meinaan pahvilaatikoissa
Joulun alla ainakin sai. Tosin en tiedä onko se nyt sellainen mitä tarkoitat.
Alue: Aihe vapaa
Paljonkohan maksaa kappaleelta?