Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni pyysi minun exän FB-kaverikseen ja sanoi

Vierailija
10.01.2011 |

että "olihan hän ennen perhettä". En voi ymmärtää kun tämä exä ei ollut mikään pulmunen, ja sisko tietää miten hankala hän oli ja mikä työ minulla oli päästä hänestä eroon.

Olen itse joskus kyllä tavannut ja muutaman sanan hänen kanssaan vaihtanut, asiasta on sentäs jo parikuymmentä vuotta aikaa, mutta tuo perustelu "oli samaa perhettä" on jotenkin inhottava. En kuitenkaan halua että hän tietää mitään minun nykyisestä elämästäni.

Mitä mieltä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä keskustelu on taas yksi syy, miksi mä en ikinä, en ikinä, mene johonkin feisbookkiin.

Ja sitten vielä kirjoittaisin, että olipas paska päivä tässä hullujenhuoneessa, ja saisin töistä potkut.

Facebook, njet njet!

Vierailija
2/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin jotenkin perheesen kuuluvana, minulla ei ole lapsia hänen kanssaan. Tuntuu että siskoni mielestä ihminen ei saa näköjään erehtyä, eikä menneisyydestä pääse ikinä eroon. Siskoni on itse sinkku. ap.

Onkohan? Ettei olisi sen ex-miehen kanssa? Ja perheestä puhui? Olisiko heillä lapsia? Ikinä ei voi olla liian epäileväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä, että poista sisko fb-kavereistasi. Tekee kiusaa.

Vierailija
4/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä keskustelu on taas yksi syy, miksi mä en ikinä, en ikinä, mene johonkin feisbookkiin.

Ja sitten vielä kirjoittaisin, että olipas paska päivä tässä hullujenhuoneessa, ja saisin töistä potkut.

Facebook, njet njet!

ei tässäkään tapauksessa tämä exä näe mitään ap:n juttuja jos on yksityisyysasetukset kunnossa. Ap tekee tästä fb-ongelman, vaikka ongelma on vain ja ainoastaan ap:n ja siskon väleissä. Vaikka siskolla olisi kaikki ap:n exät kavereina niin ei ne mitään ap:n tietoja saa tietoonsa, ellei sisko kerro! Ja siihen ei facebookia tarvita.

Vierailija
5/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän minä rikollisia suvaitsen, joo.

No hyvä. Sitten varmasti myös suvaitset siskoasi.

Vierailija
6/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se exä lähetti minulle joku aika sitten sähköpostia ja kyseli kuulumisia.

ap.

Vierailija
7/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän sinua. Aika tyhmästi tehty siskolta, miksi hänelle on niin tärkeää olla tämän tyypin fb-kaveri jos tietää sinun kantasi? Itselläni on menneisyydessä yksi exä joka on pommittanut kaveripyynnöillä, mt-ja alko-ongelmainen luuseri jonka en todellakaan halua tietävän mitään minusta tai perheestäni. Inhottaa että hän on joidenkin kavereideni kaveri, on niin epästabiili tapaus että tiedä mikä kyttääjä nykyisin on.

Vierailija
8/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin jotenkin perheesen kuuluvana, minulla ei ole lapsia hänen kanssaan.

Tuntuu että siskoni mielestä ihminen ei saa näköjään erehtyä, eikä menneisyydestä pääse ikinä eroon. Siskoni on itse sinkku.

ap.

Vierailija
9/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin jotenkin perheesen kuuluvana, minulla ei ole lapsia hänen kanssaan. Tuntuu että siskoni mielestä ihminen ei saa näköjään erehtyä, eikä menneisyydestä pääse ikinä eroon. Siskoni on itse sinkku. ap.

että tuosta on 20v jo kulunut aikaa, ja ex on voinut muuttua ja antaa juuri sille sen mahdollisuuden . . . Eli juuri päinvastoin.

Vierailija
10/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin jotenkin perheesen kuuluvana, minulla ei ole lapsia hänen kanssaan.

Tuntuu että siskoni mielestä ihminen ei saa näköjään erehtyä, eikä menneisyydestä pääse ikinä eroon. Siskoni on itse sinkku.

ap.

tai sitten haluaa tahallaan sulle pahaa mieltä? Millaisissa väleissä olette noin muuten? Mutta siis, siskosi voi puhua susta mitä tahansa missä tahansa, siihen ei tarvita fb:tä, eli itse en kyllä tätä asiaa sen enempää pohtisi. Onhan sun siskolla kuitenkin oikeus pyytää kavereikseen ketä haluaa, ei siihen tarvita sun mielipidettä. Ja kuten tuossa sanottu, ongelma tässä ei ole tämä fb-kaveruus vaan ihan sun ja siskosi välit. Kannattaisi siis jutella siskon kanssa ihan vakavammin.

Vierailija
11/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nää mitään sun juttuja, esim. kommenttejakaan

nykyinen sulho sopivasti kuitenkin siellä pikkusysterin seinällä ne kivat muistelot kun oltiin AP:n kanssa sillai ;)

Vierailija
12/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän ole tästä exästä kiinnostunut, ainoastaan juoruilu mielessä. Sisko tykkää juoruta ja udella asioita, omiaan ei kerro kuitenkaan. Tällä miehellä on useita lapsia eri naisten kanssa, se tekee taatusti siskoni mielestä hänet vastuttamattoman mielenkiintoiseksi. Laitoin siskolle pitkän meilin kysyin miksi haluat sen kanssa kaveerta ja että älä sitten kerro minusta mitään jne. Hän vastasi yhdellä sanalla "ok", ei muuta.

ap.

Vierailija
13/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse blokkaat siskon, jotta exä ei hänen kauttaan näe asioitasi.

Vierailija
14/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskosi kaverihan hän on, ei sun. Et kirjoita sinne siskon seinälle mitään sellaista, mistä saa sun elämästä mitään tietoa. Tuskin sun sisko sun elämästä sinne seinälleen kirjoittelee.

Vierailija
15/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ex saavat rauhassa olla kavereita, asia ei kuulu minulle ollenkaan.

Vierailija
16/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskosi kaverihan hän on, ei sun. Et kirjoita sinne siskon seinälle mitään sellaista, mistä saa sun elämästä mitään tietoa. Tuskin sun sisko sun elämästä sinne seinälleen kirjoittelee.

Vierailija
17/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne ap:n jutut siskon seinälle mene, jos ap:lla ei ole avoin seinä

Vierailija
18/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hänen entinen koulukaverinsa, enkä halua että saa sitä tietoonsa.

ap.

Vierailija
19/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hänen entinen koulukaverinsa, enkä halua että saa sitä tietoonsa. ap.

just...

Vierailija
20/32 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hänen entinen koulukaverinsa, enkä halua että saa sitä tietoonsa.

ap.

laitat asetukset niin ettei kukaan muu kuin kaverit näe susta mitään tietoja. Ei se sun exä siskosi kaveruuden kautta saa susta tietoja, jos sulla on yksityisyysasetukset kunnossa. Ja sanot siskolle ettei kerro susta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi