Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoiko kukaan eilen aamulla ohjelmaa laihduttajista?

Vierailija
10.01.2011 |

Olikohan se ykkösellä vai kakkosella heti aamusta. Toinen, mies, oli laihduttanut n. 40 kg painonvartijoilla ja toinen, nainen, karppasi. Paljonko nainen painoi? Ja paljonko oli laihtunut? Selvisikö ne ohjelmassa? Minua jäi kovasti kiinnostamaan asia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen painoa en muista kuulleeni, mutta laihtunut oli jotain 20 kiloa (22?).

Vierailija
2/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näkyy yle areenassa.

En kyllä ikinä söisi pekonia ja kahvia kermalla aamupalaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näkyy yle areenassa. En kyllä ikinä söisi pekonia ja kahvia kermalla aamupalaksi

Yöks

Vierailija
4/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässyt parempiin tuloksiin tai siis ei olisi ollut ihan niin lihava. Olisi antanut paremman kuvan. Lihavat, älkää ottako nokkiinne, minäkin olen läski ;)

Vierailija
5/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika hyvin eikä mitenkään huonoa mainosta karppaajille. Itsekin tekisi mieleni ohjelman perusteella kokeilla karppausta, mutta rasvaisen lihan ja pekonin syöminen ällöttää.

Vierailija
6/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika hyvin eikä mitenkään huonoa mainosta karppaajille. Itsekin tekisi mieleni ohjelman perusteella kokeilla karppausta, mutta rasvaisen lihan ja pekonin syöminen ällöttää.

on niin erilaista. Jos jättää vain viljat ja perunat ja hedelmiä rajoitetusti niin sekin on karppaamista eikä tarvitse mitään pekonia ja rasvaa älyttömästi mättää (itse en syö kyllä pekonia ollenkaan)

Vierailija
7/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia (hiilarit minimissä) runsaasti vastapainoksi, lihaa ym. proteiinia kohtuudella.

Rasva todellakin pitää nälkää, itse syön kolmesti päivässä ja makeanhimo on takanapäin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan