Varattujen miesten iskuyritykset
Mua on niin alkanut ärsyttää nämä naimisissa olevien iskuyritykset. Ei siis missään baarissa tapahtuvat vaan keskellä kirkasta päivää ja selvinpäin.
Olen pari kertaa joutunut tilanteeseen, jossa omaa valta-asemaa ja luottamuksellisuutta on käytetty hyväksi omissa iskutarkoituksissa. Ja näissä tilanteissa olen ollut oma itseni, koska ei ole tullut mieleenkään, että toinen osapuoli alkaa säätämään mitään. Arvatkaa vain, onko jatkossa suojaukset päällä.
Olen vain niin kypsä, kun olen itsekin perheellinen, enkä kaipaa tämän kaltaista säätöä ja muutenkin yököttää nämä ukot. Ylläripylläri miehet ovat koulutettuja ja hyvännäköisiä.
No ne varmaan häärii teidän muidenkin kimpussa. Onko muilla mennyt hermot? Ja miehet, mitä te oikein touhuatte?
Kommentit (9)
sitähän ne miehet tekee. Alappa tykkäämään jazzista ja käymään jazz-kapakoissa... ei iltaa ilman iskua.
Yleensä ne kyllä huvittavat, mutta joskus on meinannut homma lähteä käsistä myös multa ja on jäänyt vähän jälkeenpäin mietityttämään. 40-50-vuotiaat miehet ovat kyllä rohkeimpia/pahimpia.
Luulen, että olen välillä vähän liian avoin ja ehkä sanon jotain sellaista, minkä toinen haluaa tulkita flirtiksi. Kuten kerran kerroin työmatkalla eräälle vanhemmalle, mukavalle, mutta hyvin epäkiinnostavalle miehelle, että varasin hotellihuoneen ammeella ja ajattelin köllötellä siellä. Mies kai toivoi, että köllöttelisin hänen kanssaan.:)
koodiin ei ole kirjoitettu yksiavioisuutta?
Kyse 40-60-vuotiaita miehistä. Itse olen 34.
Eiköhän tuota ilmiötä ole aina ollut ja tulee olemaankin.
ei ole kirjoitettu yksiavioisuutta?
ei ole koskaan keskellä päivää yritetty iskeä ja olen kuitenkin nätti nainen.
selvinpäin ollessa. Tietysti asiaan vaikuttanee sekin kohdallani että olen kotihoidontuella ja kotoa poistuessani matkassani on lapset tai mies lähes joka kerta.
Mutta baarissa noita on tullut vastaan pari kertaa. Molemmat yrittivät iskeä jo alkuillasta jolloin eivät vielä olleet niin pahasti humalassa. Toinen oli hyvänpäivän tutun avomies, toista yrittäjää en tuntenut mutta sormus sormessa paljasti. Molempien jutut oli pillu-kyrpä-tissit tasoa ja kun kerroin ettei kiinnosta pätkääkään, olen itsekin varattu. siihen nämä Casanovat totesi että eihän mun miehen ja heidän vaimojensa tarvitse tietää, ollaan ihan hyshys.
Hyi saatana.
ei koskaan yritetä iskeä, missään. Olkaa niin kuin minä, näyttäkää koko ajan siltä että kaikki vituttaa ihan vitusti ja maailma on muutenkin mätä mesta. Ei lähestytä.