Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun lapsella ei ole kavereita :(

Vierailija
09.01.2011 |

7v pojasta kyse ja ulos ei mene ikinä yksinään vaikka saisi mennä.

Aina kinuaa joko minua tai miestä ulos. Mua ei enää innostais seistä siellä pihalla ja leikkiä ekaluokkalaisen kanssa.

Sais sentään hetken aikaa omaa aikaa jos sillä ois jotain kavereita joiden kanssa leikkiä. Nyt vaan nyhjöttää kotona meidän kanssa ja aina saa olla keksimässä sille tekemistä.

Ei ole hetkeäkään rauhaaaaaa :(

Taidan ottaa ensi viikolla pari saikkupäivää niin saan ainakin olla ihan rauhassa ja tehdä kaikki rästiin jääneet kotityöt.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä ärsyttäis jos lapsella ei olisi kavereitä. Minä olisin SURULLINEN, ihan lapsen puolesta.

Koeta satsata kavereiden ettimiseeen, jos nyt jo ekalla jää porukoista pois, ei niihin enää yläluokalla ole helppo "mahtua" mukaan. Tsemppiä! Ja toivon todella että lapsesi löytää kavereita!

Vierailija
22/34 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullinen ja löytyy varmasti suht läheltä. Sieltä voisi saada uusia ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten hänellä tulee aikanaan yksinäistä...tämän vuoksi olemme ajatelleet toista lasta, muuten meille olisi riittänyt yksi.

Vierailija
24/34 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä äiti ja poika, jotka haluaisivat tutustua. Olisiko sinulla osoitetta, johon voisin kirjoittaa? T. nro 9 (jos oikein muistan)

ap

Vierailija
25/34 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita, että jos lapsesi/sinä pyydät lapsen kaverin vaikka leffaan, että sinä joudut maksamaan myös lapsesi kaverin lipun. Lapsen kaveri maksaa oman lippunsa tai sitten lapsen kaverin vanhemmat kustantavat lapsesi elokuviin vastavuoroisesti seuraavalla kerralla jos ensin maksat ensin molempien liput. Asioista saa tehtyä hankalat, jos vain haluja siihen löytyy... Ikävä sanoa, mutta tosiasia on että jos lapsesi ei saa kavereita nyt niin heikolta näyttää myös tulevaisuudessa tilanne. Panosta nyt hiukan tavalla tai toiselle lapsesi kaverisuhteiden eteen. Ryhdistäydy nyt herran jestas hyvä nainen !!!

Vierailija
26/34 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vuoksi kotitöitä tehtyä että 7v lapsi on lahkeessa kiinni. Nyt alat panostaa lapsen kaverisuhteisiin. Täällä oikean korven keskellä asuvan korvaan kuulostaa suorastaan naurettavalta että 20min välein menevä bussi on HARVOIN, ja että kynnys sen käyttöön on myöhästymisen vuoksi suuri. Salli mun nauraa! :D Vaikka Hesassa se ehkä on harvoin, niin ei ole este lapsen kaverille viemiselle jos oikeasti haluaa lapsen viedä kylään.

Harmittaa lapsesi puolesta. :(

Vierailija
27/34 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamman lapsen, niin leikkisivät keskenään.

Mutta se tärkein pointti tässä taitaa olla se, että lapsi käy koulussa, jonka jälkeen iltapäiväkerhossa viiteen asti ja sitten vasta pääsee kotiin..!! Ja nyt puhutaan 7 -vuotiaasta. Nuo päivät ovat yksinkertaisesti jo liian pitkiä tuon ikäiselle.. vastaa aikuisen normaalia työpäivää, jos ei ylikin. Ja sitten lapsen pitäisi vielä rynnätä pihalle leikkimään. Missä välissä lapsi saa olla vanhempiensa kanssa, saa heiltä huomiota, tuntee olonsa rakastetuksi???

Ap hellittää nyt siivous innossaan ja huomioi lapsensa. Pyykit kerkeää ripustaa senkin jälkeen, kun lapsi nukkuu. Ja isommat siivoukset teet viikonloppuna, kun isällä on aikaa olla lapsen kanssa. Jos tiskaat käsin, niin ota lapsi mukaan huuhtelemaan tai kuivaamaan astioita.

Vierailija
28/34 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein osoitteen, meille voi kirjoittaa

jopejoel@suomi24.fi

T. nro 9

Vierailija
29/34 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä äiti ja poika, jotka haluaisivat tutustua. Olisiko sinulla osoitetta, johon voisin kirjoittaa? T. nro 9 (jos oikein muistan)

ap

n 5 minuutissa vaikka nyhjake at hotmail.com.

Mä luulen että sä olet saamaton ja negatiivinen ihminen noin muutenkin.

Eikö teillä ole ystäväperheitä joilla on lapsia? Itse otan kummitytön usein meille leikkimään ja oma tyttö menee heidän perheeseen kyläilemään vastavuoroisesti.

Vierailija
30/34 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh enkä ole ajatellut, että näin saisin omaa aikaa, vaan että lapsi saa kavereita. Jos on yhdellä lapsella 2 vanhempaa niin ihmettelen todella että olis niin kova tarve omaan aikaan!

Olen 7-v. kaksosten yh. ja kyllä se oma aika on täällä päässä vähissä! Turhaan sinä ap. valitat, sulla on kuitenkin mies, joka voi sitä omaa aikaa järjestää. Kutsu lapsen koulukavereita teille, niin siitä se voisi lähteä.

Vierailija
31/34 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä äiti, joka ymmärtää ap:tä. Olen yh. Lapsen isä on yrittäjä ja viikonloput raksalla. Meillä ei ole sukulaisia, isovanhempia eikä kummeja, tukiverkosto puuttuu siis kokonaan. Kyllähän ap voi olla hiukan saamaton tms, mutta siihenkin varmaan voi löytyä syy. Minäkin olen yrittänyt tutustua ja kutsua meille kylään ja järkätä kaikenlaista, mutta ei sitä kauaa jaksa kun homma tuntuu jatkuvasti yksipuoliselta. Päätinki, että muutamme. Voimia ap:lle. Oletkin saanut täällä monia hyviä vinkkejä.

Vierailija
32/34 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotiaan äiti ei saisi kotitöitä tehtyä...

Lisäksi nuo selitykset rahasta! Mies siis käy autolla töissä eli on suomennettuna työelämässä. Itsekin olet hakemassa saikkua eli työpaikka se sullakin on. Miten te kaksi työssäkäyvää ette muka pysty harrastusta lapselle maksamaan??

Vierailija
33/34 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen pitäisi ensin tulla kotiin ja sitten lähteä kuskattavaksi kaverin luo? Eikö kaverin luo voisi mennä suoraan koulusta, jolloin itsesi tarvitsisi vain hakea hänet illansuussa?

Ei kaikki aina ole niin hankalaa...

Vierailija
34/34 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2011 klo 19:55"]

edes teitte lapsen kun ei tunnu paljoa kiinnostavan? Tai jos oli vahinko niin mikset tehnyt aborttia? Paremmin olisi varmaan mennyt hänellä niin.

[/quote]

No, huh huh mitä moraalisaarnaa. Ei aina jaksa. Ja äidillä on huoli poikansa yksinolosta.

Mietin, että lapsi ei aina välttämättä ole huolissaan. Meillä tytär on vapaalla paljoitsekseen. Koulussa sosiaalinen.

Pihalla ei ikäistään ja nuoremmat leikkii kimpassa. Jotenkin vaan on jäänyt näin.

On nyt 10. En tiedä pitäisikö tuon ikäisten kavereita äitien kutsua, vaiko jättää lasten kontolle?