Nyt pelottaa etta olen raskaana, meilla on 10kk ikainen
tytto ja olemme harrastaneet seksia tasan 2 kertaa tyton syntyman jalkeen. Laitoin kuparikierukan kesakuussa. Viime viikolla olin tuntevinani liikkeita, mutta oli varmaan ilmaa vatsassa koska se kesti vain sen viikon.
Tanaan alkoi koskemaan sektio arpeen, tai jonnekin sinne kudoksiin tuosta navasta alaspain. Vihloo ja nipistelee kuin se repeaisi!!
Arpi on ollut kivuton kevaasta saakka.
Olen lihava ja imettanyt taman koko ajan tyttoa ja ihmetellyt kun ei putoa paino ja housut vain kiristyy, yhtaan en ole saanut painoa pois.
Kommentit (9)
viikon, etkä tehnyt testiä?
Olet ihmetellyt miksi paino ei putoa ja housut vaan kiristyy, etkä ole tehnyt testiä?
Perustele, miksi et ole tehnyt testiä? Sillä pääsisit sitten pelostakin jos on nega.
kans, menkat oli 2vkoo myöhässä ja esikoinen 7kk ikäinen..aina oltiin ehkäisyä käytetty..ja sitten kun testin tein ni tietenkin seuraavana pvänä alkoi menkat :D Mulla oli kans huono olo ym..kroppa alkaa tekee niitä oireita jos oikein kuvittelee että on raskaana..tee testi, sillä se selviää.
Eikä maailma siihen kaadu vaikka toinen olisikin tulossa.
yha imetyksella. Ja vanhempienkin lapsien kanssa menkat alkoivat vasta kuukauden imetyksen loputtua.
No, viime viikon olin niin kipea etta hyva etta sangysta jaksoin nousta, ja nyt vasta alan tervehtya joten en ole jaksanut menna raskaustestia ostamaan. Ja jarki sanoo etta en todellakaan voi olla raskaana!! Kierukka ja seksia 2 kertaa, mitka olis mahdollisuukset?!
ap
Luulisi jo ymmärtävän kuinka lapset saavat alkunsa. Mikä testin teossa on niin vaikeaa?
Äläkä kitise.