Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehelläsi iso maha

Vierailija
07.01.2011 |

oikein kaljamaha? Minua inhottaa vaikken mikään huippumalli itsekään, 5-10kg ylimääräistä. Mä teen.. ei tee ukkoa mieli yhtään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti olla MITÄ TEEN

-ap

Vierailija
2/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ainakin isompi kuin mun rakastajalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mikään tynnyri, mutta tätä menoa on varmaan pian =D On kuitenkin tuota ylipainoa reilu 20 kiloa. On kyllä silti kummallisen tasaisesti jakautunu pitkin kroppaa.

Ja yhtä paljon haluan miestäni kuin ennenkin =)

Vierailija
4/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on rehellisesti iso maha. Ja just se tyypillinen miesmalli eli kiloja ei ole perseessä, reisissä käsissä tms jotka ovat lihaksikkaat vaan kaikki mahassa.

Pituutensa huomioon ottaen saisi laihduttaa 25kg varmaan ainakin. Mä itse olen sitä mieltä, että 10-15kg -mä nääs inhoon hoikkia miehiä. Musta ne on rumia. Urheilijavartalot on parhaita mutta laihat miehet ihan kamalia.

Mies on meidän suhteen aikan mennyt painon kanssa 10 kiloa suuntaan ja toiseen. Välillä on väsynyt ja työstressiä niin huomaan kilojen kertyvän sitten taas tulee ryhtiliikettä ja paino putoaa.

Mies on todella hyvä rakastaja eikä koskaan ole tullut mieleenkään etten haluaisi miestäni. Mutta me ollaankin vielä 7v avioliiton jälkeen ihan pupusia, halitaan, pussaillaan, seksiä säännöllisesti ja ollaan edelleen toistemme parhaita kavereita. Urheilun kautta päädyttiin yhteen ja ehkä se onkin se, että meillä on kertakaikkiaan niin paljon yhteistä -samat kiinnostuksen aiheet, paljon yhteisiä tuttuja, molemmilla suunnilleen samantasoiset duunit jne.

Mahaa en ole katsonut -onhan mullekin lasten myötä tullut kiloja niin että pahimmillaan oli +20kg siihen mitä ennen lapsia. Ei meidän seksi siihenkään kaatunut :O

Vierailija
5/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi näin, kun aivan luuviulu mies. Mun miehellä on kyllä muuten systeemit kohdallaan, mahaa on hiukan, mikä on mulle ihan ok. En ole itsekään enää ihan timmissä kunnossa, mutta kuitenkin ihan ok kropan malliltani.

Vierailija
6/7 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hän on hintelä.

Vierailija
7/7 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on todella paljon ylipainoa jopa 40-50kg ja kaikki on mahassa. Eli maha on aivan supervision iso. Olemme olleet nyt yhdessä 2v mustan kun menimme ensimmäistä kertaa rannalle. Mies laittoi löysän paidan päälle ettei maha näkyisi. Kun menimme uimaan mieheni otti paidan pois. En ollut sitä ennen nähnyt häntä ilman paitaa. Hänen mahansa pullotti ihan älyttömästi. Vyötärön ympärys oli jotai aivan järkyttävää noin 165cm. Nykyään olen jo tottunut siihen jätti mahaan. Ja jopa tykkään kun sitä voi hieroa ja se pigglttaa ja pömpöttää. Yleensä kotona taputtele mieheni pömppöä .