Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan käytät kerrallaan PIENIÄ treenikuulia?

Vierailija
07.01.2011 |

Smartballs pysyy kyllä itselläkin vaikka kuinka kauan, mutta pienemmät kuulat alle 15 min. Onko toivottoman lyhyt aika? Miten kauan käytätte pieniä kuulia? Mietin ehtivätkö vaikuttaa lainkaan :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin nuo pienet treenikuulat, ekoiksi kuuliksi. Kerran olen synnyttänyt, ja koskaan ennen en käyttänyt mitään treenkikuulia.

Ekalla kerralla en aluksi meinannut saada pysymään ollenkaan, mutta lopulta jouduin ottamaan sen ihan sormella pois. Siis sinä ekana iltana kun kokeilin. Sitten pidin muutamana iltana sitä yhtä vaan kerrallaan ja olen nyt käyttänyt niitä noin viikon ja ne pysyvät molemmat yhtäaikaa vaikka koko päivän.

En tunne tekeväni mitään töitä lihaksillani, ne vaan pysyvät, onko näistä oikeasti jotain hyötyä kun en tunne tekeväni mitään??

Vierailija
2/12 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin nuo pienet treenikuulat, ekoiksi kuuliksi. Kerran olen synnyttänyt, ja koskaan ennen en käyttänyt mitään treenkikuulia. Ekalla kerralla en aluksi meinannut saada pysymään ollenkaan, mutta lopulta jouduin ottamaan sen ihan sormella pois. Siis sinä ekana iltana kun kokeilin. Sitten pidin muutamana iltana sitä yhtä vaan kerrallaan ja olen nyt käyttänyt niitä noin viikon ja ne pysyvät molemmat yhtäaikaa vaikka koko päivän. En tunne tekeväni mitään töitä lihaksillani, ne vaan pysyvät, onko näistä oikeasti jotain hyötyä kun en tunne tekeväni mitään??

Kun vaan jatkat säännöllisesti niin huomaat parissa viikossa jo muutosta, tai miehesi huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti emätin tuntuu kiihottuessa niin laajalle että pitäisi saada puristusvoima paremmaksi(?). Miten noilla kuulilla saa treenattua jos ne pysyvät sisällä, mutta koen hallinnan vaikeaksi eli esim en osaa tehdä liikuttelua. Ovat jumppailut jääneet kun ei tyhmä osaa käyttää...

Vierailija
4/12 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en niitä tunne kuitenkin jumppaavat. Pidän usein koko päivänkin ja todella on ollut apua mm tiukkuuteen.

Vierailija
5/12 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smartballs pysyy kyllä itselläkin vaikka kuinka kauan, mutta pienemmät kuulat alle 15 min. Onko toivottoman lyhyt aika? Miten kauan käytätte pieniä kuulia? Mietin ehtivätkö vaikuttaa lainkaan :(

Vaikka aamusta iltaan ja työpäivinä niin tulee meneteltyäkin. Ei ne mitenkään häiritse ja kun tiedän saavani "treeniä" niin miksi ei((

Vierailija
6/12 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vika synnytkysen jälkee nainen oo käyttäny ollenkaa. ei kuulemaa oo fiilistä.

Vierailija
7/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vasta aloittanut kuulien käytön niin se 15 min. on ihan sopiva aika. Lisää aikaa niin pitkälle kun pystyt, vaikka 1 min/päivä lisää. Tämä pitääkin tehdä emätinlihaksien ehdoilla.

Omalla kohdallani ei ole aikarajaa, ja olenkin harrastanut asiaa melkein 15 vuotta. Pystyn kontrolloimaan ja liikuttelemaan kuulia sisälläni tahtoni mukaan. Alkaa ollakin vakiojuttu minulla laittaa kuulat yövuoron ajaksi ja poistan vasta kotona ennen nukkumaan menoa. Tsemppiä sulle, se harjoitus alkaa sujumaan säännöllisellä päivittäisellä treenillä!

Vierailija
8/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen pyrkinyt menettelemään. Joskus kyllä ovat paljon pitempäänkin.

Vierailija
9/12 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttaa vaan välillä niin kun nuo pienemmät kuulat voivat kestää sisällä niin lyhyen aikaa :( Luulin lantionpohjanlihasten olevan paremmassa kunnossa kun mieskin on vakuutellut ettei mitään treeniä edes tarvittaisi vaikka synnytyksiä on takana neljä. Jo ihan kohdunlaskeuman pelossa haluan pysyä kunnossa ja miksei miehenkin takia. Itselle seksi tuntuu hyvälle nytkin ja niin mieskin siis väittää.

ap

Vierailija
10/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pysyy isommat kuulat sisällä tunnin parin, mutta pienet kuulat tippuvat alle 1 min jos kävelen.

Miten tällaisessa tapauksessa voi harjoitella, kun tippuvat kokoajan. Käytössäni 28gx2 2cm cat's eye nimiset kuulat.

Isommat smartballs 1x 3,5cm ja toiset silikoniset 2x 3,3 pallot.

Vierailija
11/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan 1 1/2 vuotta olleet nämä Catséyesit käytössäni. Sitä ennen isommat narulliset palloset, mutta ei niitä Smartballseja.

Ovat alusta asti "toimineet" hyvin. Tietysti isommista vaihdossa eivät lihakset heti jaksaneet kovin pitkään pitää niitä sisällä. Olisko jotain 10-20 minsaa mistä alottelin. Sitten vaan aikaa hieman lisää joka treenikerta, kunnes ne voinkin unohtaa pitkäksikin, päivän, tai yönkin ajaksi. Pääsääntöisesti liikuttelen näitäkin lihaksien avulla pitkin päivää, aina kun muistan.

Vierailija
12/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden vasta "liikkunut" kuulien kanssa ja nyt alkaa olla hyviä kokemuksia.

Olenkin alkanut jatkaa käyttöaikaa radikaalisti ja en ole huomannut ainakaan mitään haittaa asiasta. Pidän työpäivän (työ vaihtelevaa liikunnallista asiakaspalvelua) ajan eli aamusta iltaan 4-5 päivänä viikossa. Viikonloppuisin sitten vaihtelevia aikoja.