Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämänpaivän keskustelut täällä palstalla vahvistivat päätökseni äänestää kristillisdemokraatteja

Vierailija
07.01.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, odota huomiseen, katso, mistä sitten keskustellaan!

Ehdokaskin on tiedossa.

ap

Vierailija
2/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika jättää äänestämättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä päivänä kun päätän AV:n perusteella ketä äänestän on aika jättää äänestämättä

Vierailija
4/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä päivänä kun päätän AV:n perusteella ketä äänestän on aika jättää äänestämättä

jokaisella on yksi ääni ja oikeus käyttää se niinkuin haluaa.

Vierailija
5/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kertoo enemmän siitä sanojasta, kun av:n "luonteesta", jos tätä paikkaa tuolla tavalla haukkuu. Av on sellainen, kun me siitä yhdessä tehdään - ei enempää eikä vähempää.

Vierailija
6/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuin iiiiso askel takaisin pimeään keski-aikaan. Niiden arvot ovat samat kuin suomalaisten yleensäkin sata vuotta sitten...

"Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi". Hänelle Jeesus lupasi: "Totisesti, tänä päivänä sinun pitää oleman minun kanssani paratiisissa". Tällä tahdon rohkaista sinua luottamaan, että Jeesus kuulee sinuakin.

Kyllä varmasti...

Maailmassa oli vuonna 2004 852 miljoonaa nälänhädästä kärsivää.

Vierailija
7/7 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuin iiiiso askel takaisin pimeään keski-aikaan. Niiden arvot ovat samat kuin suomalaisten yleensäkin sata vuotta sitten... "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi". Hänelle Jeesus lupasi: "Totisesti, tänä päivänä sinun pitää oleman minun kanssani paratiisissa". Tällä tahdon rohkaista sinua luottamaan, että Jeesus kuulee sinuakin. Kyllä varmasti... Maailmassa oli vuonna 2004 852 miljoonaa nälänhädästä kärsivää.

Mitä muuten sinä teit maailman nälänhädän lievittämäseksi viime vuonna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän