Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ns. kulissiliitto vai jotain muuta?

Vierailija
07.01.2011 |

Mieheni kertoi jokin aika sitten, että haluaa eron. Minä olin luullut, että liittomme voi suht hyvin, vaikka oli meillä paremminkin mennyt. Mies suunnitteli jo pois muuttoa ym. ja millon tapaa lapsiaan jne, minä vasta toivuin shokista, että ero olisi edessä.

Sitten sain tietää, että minä olen vakavasti sairas ja että nämä tulevat kuukaudet ainakin tulen olemaan paljon sairaalassa. Alkoi ahdistaa entistä enemmän, koska tajusin, että lapset olisi pakko antaa isälle ja että näkisin heitä todella vähän. Mieheni on hyvä isä, ei se siksi ahdista, mutta ero meidän suht pienistä lapsista tuntuu vaan kamalalta.

Kerroin miehelleni, että olen sairas ja että vietän tulevaisuudessa paljon aikaa sairaalassa. Mies ei heti sanonut juuri mitään, mutta seuraavana päivänä mies ehdotti, että jatkaisimme yhdessä, ns. kulissiliitossa ainakin niin kauan kunnes olisi tietoa minun sairaudestani ja selviämisestäni. Tätä mies perusteli mm. sillä, että näkisin lapsia mahdollisimman paljon.

Olen kysynyt mieheltäni onko hänellä toinen tai salasuhde, mutta tämän hän kieltää, ei vaan kuulemma enää rakasta minua ja siksi halusi eron. Tuntuu jotenkin epätodelta ja luulen, että miehelläni on salasuhde, vaikkei sitä myönnäkään, tietää en kyllä voi.

Mies on myös sanonut, että hän tulee olemaan minun ja lasten tukena niin hyvin kun vain osaa. En koskaan ajatellut, että joutuisin miettimään eläisinkö kulissiliitossa. Omat vanhempani elivät ja se ei jättänyt mitenkään hyviä jälkiä ja en todellakaan haluaisi tehdä samaa vahinkoa lapsilleni. Mutta onko se sitten jo liikaa lapsille, että eroamme mieheni kanssa ja lisäksi joutuvat seuraamaan sairastamistani.

Meidän lapset ovat 1v, 3v, 4v ja 9v ikäisiä tällä hetkellä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltähän miehesi näyttäisi oman sukunsa, kavereidensa yms. silmissä, jos hän ottaisi eron sinusta juuri kun olet sairastunut?

Vierailija
2/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt kauhean hyvältä kuulosta lasten kannalta että ero ja äidin sairastuminen tulee samaan syssyyn.

Varsinkin jos lapset yhdistää ne silleen omissa pikku päissään että iskä jätti äidin koska äiti sairastui niin siitä voi pahimmassa tapauksessa seurata se, että äiti ei voi hoitaa lapsia koska on niin sairas ja iskää lapset vihaa koska kokee sen niin kylmänä tekona että dumppaa heidän äitinsä sairauden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltähän miehesi näyttäisi oman sukunsa, kavereidensa yms. silmissä, jos hän ottaisi eron sinusta juuri kun olet sairastunut?

Ja silti tämä ei ole mitenkään tavatonta. Ole onnellinen miehesi tuesta, ystäviä voitte yhä olla vaikka rakastavaisia ette olisikaan.

Vierailija
4/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuullista ja fiksua!

Vierailija
5/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kuormitusta lapsille muuten. Ja jos olet paljon sairaalassa, niin eikös silloin tuo kulissiliitto muutenkin ole helpompi? Kun toista ei näe niin paljon...

Kovasti voimia kaikessa!

Vierailija
6/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ette kutsu sitä kulissiliitoksi vaan aikalisäksi

Turha kutsua jo lopetetun suhteen ylläpitämistä aikalisäksi, vaan asioista kannattaa puhua niiden oikealla nimellä. Aikalisä antaa toivoa, kun taas mies tarjoaa tukea.

Vierailija
7/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoida itsesi kuntoon ja eläkää kulississa niin kauan.

Olen sata varma, että miehelläsi on toinen nainen. Kaikki nämä kuviot menevät aivan prikulleen samalla kaavalla.

Vierailija
8/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi taitaa valitettavasti olla toinen nainen katsottuna.

Mutta onneksi hän ottaa tämän tilanteen vastuullisesti.

Toivavatti hoitosi menevät hyvin ja tervehdyt.

Vierailija
9/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. No miltähän miehesi näyttäisi oman sukunsa, kavereidensa yms. silmissä, jos hän ottaisi eron sinusta juuri kun olet sairastunut?

Kyyninen ja vastenmielinen äljäke olet selvästi, mutta että vielä ihan naureskelet toisen tilanteelle? Toivottavasti joku tulee hehettelemään sinulle kun olet kuolinvuoteellasi - vaikka tuolla luonteella varmaan kyllä kuolet yksin.

Vierailija
10/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenki ällöä jos provoilet tälläsellä. Siihenkin ketjuun vastattiin nimittäin pitkästi ja tarina ihan sama

Vierailija
12/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän palstan vähän ennen joulua.

Kyllähän mieheni tosiaan vastuullisesti toimii ja varmasti paras ratkaisu tuo kulissiliitto tässä tilanteessa. Raskasta se tulee olemaan, koska minä yhä rakastan miestäni, mutta ei ketään voi väkisin pakottaa liitossa jatkamaan, jos ei halua.

ap

jotenki ällöä jos provoilet tälläsellä. Siihenkin ketjuun vastattiin nimittäin pitkästi ja tarina ihan sama

Vierailija
13/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista, millainen sairaus sinulla on? mielestani miehesi on huomaavainen sinua kohtaan. tiedan muutaman perheen jossa on jatetty sairastumisen jalkeen ja se vasta rankkaa on ollutkin.

Vierailija
14/14 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin lapsille liian rankkaa, jos eroatte ja sitten vielä sen lisäksi joutuvat käsittelemään sairauttasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi