Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen palaamassa äityisloman ja puolen vuoden hoitovapaan jälkeen

Vierailija
07.01.2011 |

töihin maaliskuun alusta. Muuten ihan ok, mutta oma pukeutuminen ahdistaa!

Pomoni mielestä kaikki pukeutuvat väärin. Ei saa olla liian siisti, ei liian naisellinen eikä muodikas eikä varsinkaan tyylikäs tai erikoinen.... Lisäksi hän koko ajan kyylää onko joku lihonut tai laihtunut. Raskasta. Minulla on vielä ylimääräistä noin 5 kiloa, joita epätoivoisesti yritän tässä hävittää.

Voin vain kuvitella kun saavun töihin, kuinka minua katsotaan ylhäältä alas ja kommentoidaan jonkun muun ihmisen pukeutumista jolla on kenties eilen tai edellisviikolla ollut jotain samantapaista päällä kuin minulla... Ei siis suoraan sanota minun vaatteistani vaan arvostellaan epäsuorasti. HUOH.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on työpaikkakiusaamista! Liittyykö ulkonäkö jotenkin sun työhön vai miksi siihen kiinnitetään noin paljon huomiota?

Vierailija
2/10 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko vaan pomo ihan sekaisin? miten olisi duunin vaihto? jos mulle tultaisiin sanomaan jotakin mun painosta tai vaatteista, kyllä haistattaisin oli pomo tai ei.. onko pomo nainen? miksi kuuntelet sellaista? etkö arvosta itseäsi yhtään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ulkonäkö tai lähinnä siistit vaatteet kuuluvat työhön...

Vierailija
4/10 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajalle riittää varmasti, että on suht säädyllisesti ja siististi pukeutunut, mihinkään muuhun ulkonäköön liittyvään ei pitäisi kenelläkään olla mitään sanomista! Sinuna ottaisin yhteyttä esimiehesi esimieheen, jos työpaikallasi on noin ahdistava ilmapiiri!

Vierailija
5/10 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arvostan itseäni ja koen että minulla on yleensä vahva itsetunto. Olen elämässäni monessa mukana. Mutta tuo meidän pienen opehuoneen ulkonäköilmapiiri on ahdistava...

Jotenkin koitan tsempata itseäni kohti töihin menoa. Ei ihan helppoa. Tykkään sinänsä työstäni. Vakituisesta virasta ei ihan niin minnekään lähdetäkään.

Vierailija
6/10 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun yleensä ihan tavallisesti. Farkkuihin, neuleisiin, tunikoihin jne. Hametta ei oikeasti meidän opehuoneessa voi käyttää, koska siitä saa koko päivän kuulla, samoin kengistä joissa on vähänkään korkoa.

Vierailija
7/10 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jippii miten ihana ilmapiiri :D anna toisten puhua! kateellisia vaan ovat :D pukeudu miten haluat... vai luuletko saavasi potkut :DD

Vierailija
8/10 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ketään voi erottaa pukeutumisen takia. Kyse tässä olikin siitä, että pienessä työyhteisössä ei ole kovin kiva kuullaa jatkuvaa puhetta ihmisten kiloista ja vaatteista, siten että vaikkei suoraan sinua arvostellakaan, niin annetaan kyllä ymmärtää mitä mieltä ollaan.

Töitä on siis melko raskas tehdä tästä syystä.

Vierailija
9/10 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin aloituksen perusteella, että olet strippari tai jotain :D

Sano pomollesi suorat sanat. Tuo on todella kiusaamista!

Vierailija
10/10 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllä ikinä ennen ole luultu strippariks ei livenä eikä netissä. Kiitos, piristit mun päivää!!

ap eli "kansankynttilä"