Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako puhelua tai tekstiviestiä joudut tekemään kun olet sairas?

Vierailija
07.01.2011 |

Riippuen kellonajasta niin joko soitan tai laitan 4 tekstiviestiä hoitolasten vanhemmille.

En voi laittaa kaikille samaa viestiä eli kirjoitan jokaiselle henkilökohtaisesti.

Sitten soitan varahoito päiväkotiin.

Viimeisenä soitan esimiehelleni.

Viimeksi kun olin sairas niin meinasi känny tippua vessanpönttöön kun jouduin puhumaan ja oksentamaan samaan aikaan.

Ei varmasti ollut mukavaa siellä toisessa päässä puhelinta ;)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä soitan pomolle tai pomon sihteerille sekä päivän asiakkaalle, puheluita tulee vaihteleva määrä riippuen siitä kuinka hyvin heidät saa kiinni

Vierailija
2/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän liikaa.. Siinä se aamu menee kun pitää herätä kukonlaulun aikaa eka ilmotus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimieheni ja lähimmät kollegani. Jos palavereja on sovittu juuri sille päivälle, laitan sähköpostia ja varmuuden vuoksi vielä tekstarit osallistujille.

Vierailija
4/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli esimiehelleni. Jos lapsi on silloin kotona hoidosta, niin lisäksi viesti hoitopaikkaan.

Vierailija
5/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerron olevani sairas. Siinä se. Lääkäriajan varmaan netistä.

Vierailija
6/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelu, tekstiviesti tai sähköposti riittää, ellen ole sopinut päivälle jotain tapaamisia työpaikan ulkopuolisten kanssa. Näiden kanssa pitää toki peruuttaa tapaaminen.

Vierailija
7/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laitan pomolle erillisen viestin, yleensä koko työyhteisölle menee sama.

Vierailija
8/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä soitan pomolle tai pomon sihteerille sekä päivän asiakkaalle, puheluita tulee vaihteleva määrä riippuen siitä kuinka hyvin heidät saa kiinni

Yleensä pomon ja asiakkaiden kiinnisaamiseen menee tunteja ja kymmeniä puheluita ja tekstareita.

Sihteerimme on ylityölyöllistetty ja sen vuoksi hän ei suotu peruuttamaan muiden asiakkaita. V...U

Vierailija
9/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos pidän lapsen kotona niin myös lapsen päiväkotiin.

ja kunhan saan koneen auki niin sähköpostiin poissaolovastaus, sitä kautta sitten muut saavat tiedon.

Vierailija
10/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se.

Vierailija
11/11 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voin kotona laittaa netin kautta työpaikan intraan poissaoloilmoituksen. Tuuraaja saa soittaa ja viestitellä ihan niin paljon kun haluaa, jos minun töistä on kysymys. Muiden puheluihin en jaksa vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi