Jos joku on yrittänyt lähihoitajakouluun monta kertaa eikä ole päässyt
Kommentit (10)
Itse hain äskettäin koulutukseen, johon hakijoita oli lähes 200. Opiskelemaan otettiin 16. Joten kylläpä saa monesti hakea ja täytyy saada todella hyvät pisteet pääsykokeista että olisi jotain mahdollisuuksia.
pääsee opiskelemaan kuka tahansa, jos ei tosiaankaan asia ole niin.
Saanut vaikka kehnot pisteet soveltuvuusosiosta. Hakijoita voi sitäpaitsi olla paljon. Oman kotikaupunkini amiksessa lähärilinjalle otettiin 24 ja hakijoita oli lähes 400, joten ei siinä tarvii mistään sen kummemmin kiikastaa - muut ovat vaan parempia.
Itse hain äskettäin koulutukseen, johon hakijoita oli lähes 200. Opiskelemaan otettiin 16. Joten kylläpä saa monesti hakea ja täytyy saada todella hyvät pisteet pääsykokeista että olisi jotain mahdollisuuksia.
pääsee opiskelemaan kuka tahansa, jos ei tosiaankaan asia ole niin.
myös työllisyyskoulutuksena aikuisopiskelijoille ja sinnehän kiskotaan väkeä suurinpiirtein ojasta, jos ei tulijoita muuten ole tarpeeksi että ryhmä saataisiin täyteen
60 oli pääsykokeissa ja 25 meistä aloitti opinnot, minä yhtenä :)
mistä voi kiikastaa?
alalle soveltuva.
kiskovat kursseille porukkaa, jotka ei sovellu hoitoalalle eivätkä paljon mihinkään :(
opiskelijoita. Hae helsinkiin, paitsi jos soveltuvuuskokeissa oppimistestit näyttää siltä että opiskelu liian vaikeaa.... tai muuten ei alalle sovelutuva
Hakijoita on paljon ja vain pieni osa otetaan.