Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivan uskomatonta menoa

Vierailija
05.01.2011 |

taas on yksi aloittamani ketju poistettu, se maahanmuuttokriittinen johon eilen lisäsin sen IL:n uutisoinnin niistä epäillyistä somaliterroristeista. Tulin katsomaan onko keskustelu jatkunut, niin ei, ketjuhan on poistettu kokonaan! Enää ei siis riitä että kommenttejani poistetaan, nyt olen jo saavuttanut vaiheen jossa koko ketju poistetaan. Olispa kiva kuulla perustelut. Nimenomaan painotin kuinka mielestäni valkoinen ihminen ei ole yhtään sen arvokkaampi kuin muunkaan väriset. Niin ei, mitään ei saa kritiikkiä, edes mielipidettään, sanoa tältä aihealueelta jos osaa mielipiteensä hyvin perustella. Miksi sitten kaikkia viestejä ei poisteta mitkä jotkut suorastaan haukkuvat esim islaminuskoisia? Ikinä en ole ketään/mitään solvannut liittyen uskontoon tai ihonväriin, edes anonyymisti netissä.

Olen vihainen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole rasisti, vaikka käyttääkin nimityksiä ählämi ja neekeri, eihään niissä ole mitään pahaa, mukavia pikku nimityksiä. Todennäkösesti sait taas ansiosi mukaan, itse en ole kyseistä ketjua lukenut.

Vierailija
2/3 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kristittyjä yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on yksi aloittamani ketju poistettu, se maahanmuuttokriittinen johon eilen lisäsin sen IL:n uutisoinnin niistä epäillyistä somaliterroristeista. Tulin katsomaan onko keskustelu jatkunut, niin ei, ketjuhan on poistettu kokonaan! Enää ei siis riitä että kommenttejani poistetaan, nyt olen jo saavuttanut vaiheen jossa koko ketju poistetaan. Olispa kiva kuulla perustelut. Nimenomaan painotin kuinka mielestäni valkoinen ihminen ei ole yhtään sen arvokkaampi kuin muunkaan väriset. Niin ei, mitään ei saa kritiikkiä, edes mielipidettään, sanoa tältä aihealueelta jos osaa mielipiteensä hyvin perustella. Miksi sitten kaikkia viestejä ei poisteta mitkä jotkut suorastaan haukkuvat esim islaminuskoisia? Ikinä en ole ketään/mitään solvannut liittyen uskontoon tai ihonväriin, edes anonyymisti netissä.

Olen vihainen.

(toimittaja, kustantaja tms) pelkää kuollakseen rasistileimaa. Siksi kaikki asiaan viittaava vaietaan mieluummin kuoliaaksi.

Vaikka kyse olisi islaminuskoisista terroristeista niin parempi olla hiljaa!