Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko epparihaavan arpi parantua näkymättömäksi?

Vierailija
05.01.2011 |

Googletin epparihaavan paranemisesta kokemuksia, ja muutamilla keskustelupalstoilla väitettiin haavan jopa parantuneen niin ettei edes arpea olisi jäänyt, tai arpi olisi lähes näkymätön. Voiko olla mahdollista? Kertokaahan kokemuksia, miltä se haava ja arpi näyttää, itselläni se on vasta 2kk "vanha".

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se on jo 10v. vanhakin :)

Vierailija
2/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voipi miltei "näkymättömäksi" haaleta. Itse kysyin lääkärissä jälkitarkastuksessa (2 kk synnytyksestä?) epparihaavan paranemisesta, ja lääkäri sanoi että ei edes huomannut koko arpea. Toki tarkalla syynillä ja kirkkaassa valossa voi arven havaita, mutta ei kyllä mitenkään normaalissa elämässä. Kyllä se siitä haalenee. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan omaan jalkoväliini näe. mitä väliä sillä on näkyykö se vai ei?

Vierailija
4/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan omaan jalkoväliini näe. mitä väliä sillä on näkyykö se vai ei?

Ihan voi peilillä kattoo :) Mulla nyt synnytyksestä 3 v. enkä muista yhtään missä vaiheessa parantui, mutta nyt ei ainakaan näy ollenkaan.

Vierailija
5/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 5-6 tikkiä

Vierailija
6/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tehty 3 kertaa ja viimesemmästä 5kk aikaa ja aika huomaamaton on! jää siis pikkareiden alle tuo haava.

Vierailija
7/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tehty 3 kertaa ja viimesemmästä 5kk aikaa ja aika huomaamaton on! jää siis pikkareiden alle tuo haava.

no on mulle toikin kertaalleen tehty,eikä näy mitää.

Vierailija
8/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti? On siis toivoa, hienoa!

Mites sieltä emättimen puolelta, eli reijän sisältä? Mulla ainakin se haava on sellanen vako, eli kyllä sen ihan selvästi silmällä ja sormilla sieltä erottaa, missä se haava on. Tasottuuko se tosta vai...?

Vierailija
9/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkalleen muista mutta alkoikohan itsellä hävitä 5kk eteenpäin ja parissa kuukaudessa hävisi kokonaan.

Vierailija
10/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan näy ollenkaan. 4 viikkoa synnytyksestä se oli ihan haalea jo, jälkitarkastuksessa lääkäri totesi että "hyvää työtä on tehty kun ei löydy arpea ollenkaan".

Näkyviä tikkejä tuli muistaakseni 4.

Vierailija
11/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ronkkia peilillä alapäätäsi? Normaali epparihaava paranee ihan ok ja mitä sen on väliä, vaikka jäisikin näkyviin.

Vierailija
12/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein hävettää kulkea ilman alushousuja, kun kaikki näkee miten rujo se on.

Vierailija
13/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ronkkia peilillä alapäätäsi? Normaali epparihaava paranee ihan ok ja mitä sen on väliä, vaikka jäisikin näkyviin.

Ihan on muutakin tekemistä, eipä menny montaa minuuttia kun vilaisin :) Ihan mielenkiinnosta kurkkasin, minkälaiset on miehelle näkymät. Ei olis maailmaa kaatanut jos olis näkynytkin.

Hei, ei kaikki ole niin vakavaa. Miksi ei tällaista saisi kysyä ja hui kauhistus, katsoakin? :)

Vierailija
14/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "paikat" parantuneet jo aikoja sitten. Tikkejä tulikin 28kpl..

Vierailija
15/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin kiinnostaa miltä mun alapää näyttää, että onko se parantunut synnytyksen jälkeen. Ei sitä kyllä muuten tule hirveesti kateltua, lähinnä jos jotain vaivaa on. Ja eipä sillä kai hirveesti ole väliä vaikka arpi siellä näkyisikin, eihän sitä tosiaan kukaan näe...

Kunhan tyhmiä kyselen, terveisin ap.

Vierailija
16/16 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään aikaan näkynyt. Ja muutenkin olen palautunut kaikista synnytyksistäni hyvin. Epparista on jo 9v, vikasta synnytyksestä 4v. Ei siis epparia enää esikoisen jälkeen tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan