Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko edes yksi ihminen ilmoittautua, jolla seksielämä huonontunut

Vierailija
04.01.2011 |

synnytyksen jälkeen? Tuntuu, että olen tällä palstalla ainoa :( Suurimpana syynä on se, että olen väljempi kuin aiemmin eikä miehen suht pieni värkki riitä enää täyttämään minua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värkki ei väljene vaan joustaa

Vierailija
2/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se idea ole täyttää vana kutittaa? Näin itse olen ymmrätänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä aika synnytyksestä? Kurja juttu kyllä.

Itse en voi ilmottautua, kolme lasta ja homma vaan paranee. Väljyyksistä en osaa sanoa, en ole normiohjeitten lisäksi treenannut lantsareita muuten

Vierailija
4/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan huvita, ei yhtään. Toivon että tilanne paranee, kun imetys loppuu..

Vierailija
6/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katsomallakin näkee, että alapää on joutunut melkoisen ydinpommin kohteeksi. Jumppaan ahkerasti ja alapäälihakset ovat hyvässä kunnossa, joten siitä ei ole kyse.

ap

Vierailija
7/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäälihakset ovat hyvässä kunnossa, joten siitä ei ole kyse.

ap

Eihän sulla muuten ongelmaa olis...

Vierailija
8/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan maistuu... Mies ymmärtää eikä vaadi usein. 1-2kerta viikossa riittä. joskus ei kertaakan

Vierailija
9/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

No kerropa miten se pesä täytetään kun siinä ei ole mitään ääriä. Kyllä se yhdynnän idea on kutitella

Vierailija
10/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisiä ongelmia: Toi pillun takaosa, siis se reuna joka on lähimpänä p-reikää, repes synnytyksessä käyttökelvottomaksi, ja takaapäinseksistä on turha haaveilla kun muna hinkkaa sen reunan älyttömän kipeeksi hetkessä.

Ja muistaakseni tykkäsin takaapäinseksistä. Synnytin 5v. sitten.

Vierailija
11/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppui lopulta kokonaan. ei vaan tuntunut enää missään.

Vierailija
12/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan maistuu... Mies ymmärtää eikä vaadi usein. 1-2kerta viikossa riittä. joskus ei kertaakan

1-2 krt viikossa??? Toihan on äärettömän aktiivista. Meillä on 1-2 krt kuussa, ja olen pitänyt sitä suht normaalina.

Vierailija
13/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

värkki aika härskin :) näköinen, mutta mies tuntuu tykkäävän silti. Eli siis ihan eri, kuin ennen synnytyksiä tosiaan.

Ehkä sulla on muuten vielä seksiviilikset alamaissa? Ainakin mulla on saattanut olla aika hiljaista pitkään synnytyksien jälkeen, etenkin jos imettää.

Ja jos sulla yksi lapsi, niin ehkä et ole tuohon muutokseen tottunut vielä. Mutta usko mua: hyvä se on ja kyllä se siitä!

Vinkki: osta hierontaöljyä ja pyydä mieheltä kokovartalohieronta. Se varmasti auttaa, voin suositella!

Vierailija
14/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapään lihakseni ovat erinomaisessa kunnossa, niin en ala väittämään vastaan. Tiesitkö että kaikkien alapää ei kestä sitä synnytystä vaurioitumatta? Kaikilla paikat ei vain palaudu entiselleen vaikka jumppaisi hullun lailla. Sieltä on kudosta mennyt rikki ja kaikenlaista tapahtunut. Niinkuin sanoin, niin sen huomaa jo ihan omin silmin katsomalla. Älä usko, jos et halua. ap

alapäälihakset ovat hyvässä kunnossa, joten siitä ei ole kyse.

ap

Eihän sulla muuten ongelmaa olis...

Vierailija
15/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans yksi. Alkuun tuntu että parani, mutta nykysin tuntuu että ei ole tuntoa tarpeeks alapäässä.. ulkopuolella kyllä on mutta sisällä.. en tunne mitään vaikka jos yks sormi sisässä.. tai vaikka kakski.. siis jos liukkaana oon.. mutta lihaksiston huonoudesta ei ole kyse koska miehen mukaan puristaa tullessa niin ettei meinaa pystyä sisällä pitämään.. sieltä on vaan tuntohermoja kai katkeillu. plääh.

Vierailija
16/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan oikeat alapään lihakset...

Oletko tämän gynekologisi kanssa keskustellut myös niistä vaurioista joita alapäälihaksissasi on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän