Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa naiset

Vierailija
04.01.2011 |

Ölen hoito allalla työskentelevä mies ja minulla on työkaverina 50 v nainen.Itse olen jonkin verran vanhempi mies. Ei siinä mitään ,mutta kun tämä nainen on aina ,siis aina oikeassa.Aivan sama keskutellaanko työasioista tai mistä tahansa niin aina ,siis aina hänen pitää olla erimieltä.Aina pitää saada viimeinen sana ja aina mitä tämä ihminen sanoo niin se on oikein.Joskus tuntuu ,että vetää maton alta kun olen tätä mieltä ja saa sanoa sanottavansa ja on tietenkin erimieltä.Työkaverit ovat pääsääntöisesti nuorempia ja naisia ja heille tämä nainen on eräänlainen idoli ja esimerkki kun ovat vähällä työkokemuksella ja tämän ihmisen sanomisista on tullut totuus.Näin tehdään asiat.On käynyt ulkomailla mm. erään itseään 25 vuotta nuoremman työkaverin kanssa lomareissulla.Eihän siinä mitään mutta jokainen tekee vapaalla mitä haluaa ja menee minne haluaa mutta jotenkin outoa että kaveraa noin paljon nuorempien kanssa.Yksikön pari nuorempaa miestä jotka eivät kyseenalaista tätä emäntää ovat samaamieltä ovat tietenkin mukavia vaikka se tekeminen on joskus niin ja näin ja heidän jälkiä saa sitten muut parsia.

On kyllä eräänlainen työnarkomaani joka ei ikänä väsy vaan painaa tehtävästä toiseen ja koko ajan on jokin tekeminen työn alla.Sitten jos tämä ihminen on tehnyt jotain ja myös minun mielestä ollut aktiivinen mikä on tietenkin hyvä asia.

Niin sitten se menee näin. Tuleppa katsomaan mitä on tehty ja sitten pitää patsastella ja kehua, että kyllä on hienosti tehty ja saada tämän kasvot loistamaan onnesta.

Nyt kun osastonhoitaja saikulla ja vaikka nimetty sijainen (joku nuorempi)niin käytännössä tämä yksi höyryää ja touhuaa ja johtaa osastoa.On kyllä muutenkin eräänlainen varjo johtaja.

Yleensä annan asioiden olla enkä välitä ja luulen, että häntä harmittaa kun ei saa minusta otetta ja pidän vähän välimatkaa ja olen myös erimieltä hänen kanssa.

Nyt oli tänään takana vähän huonosti nukuttu yö joten jos suoraansanoo niin vitutti.

Eipä mulla muuta.

Hoitaja mies 34 v alalla.(sorkki vaan pilkku virheet mutta kun tuo äippä koskaan minun vahvoja alueita ole ollut)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin töissä besser-wisser.. ja se on rasittavaa

Vierailija
2/2 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän tasan tarkkaan mitä tarkoitat. Meilläkin on työpaikalla jopa useampiakin tollaisia pomon pikku kätyreitä ja besserwissereitä...ovat tosiaan vitun rasittavia ihmisiä. joka asiaan pitää sotkeentua, tunkea näppinsä toisen töihin ja ottaa kunnia siitä yms..

Mulla oli sellainenkin työkaveri joka jyräsi ylitseni jopa potilaan ja hänen omaistensa kuullen (tuli sättimään mua yhden toisen työkaverin tekemästä mokasta, mihin mulla ei siis ollut osaa eikä arpaa!!!) Voit uskoa että se oli viimeinen niitti...kävin oh:n juttusilla siitä ja mun yliajelu ja pään aukominen loppui kyllä siihen.

Pidä vaan välimatkaa moiseen ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme