Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet suhteessa tai olisit, niin suhteen aikan selviäisi että.

Vierailija
04.01.2011 |

Naisesi on joskus ollut tumman miehen kanssa.Niin vaikuttaako/vaikuttaisiko se teidän suhteeseen jatkossa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen itse miehiin päin... Mutta oli sellainen tilanne, että miesystäväni oli seurustellut thaimaalaisen kanssa. Vaikutti suhteeseen sen verran, että halusin miehen tekevän sukupuolitautitestit ennen kuin alettiin ilman kumia harrastelemaan seksiä.

Vierailija
2/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta turha sitä keltämäänkään on ruveta. kyllä vaikuttaisi. Tuskin suhde jatkuisi, eikä siitä sen enempää.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoletta kertoa minulle, jos tämä seikka menneisyydessäni on alkanut askarruttamaan sinua? Sukupuolitaudithan meillä onkin testattu... ja olen ollut uskollinen sinulle.

Vierailija
4/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti suhde tai suhteet ovat edenneet intiimille tasolle? Ja eroon johtaneet syyt?

Mielestäni on myös hyvä merkki naisesta, jos hänellä ei ole ollut kovin montaa suhdetta. Ihan sama miehillä.

Mies

Vierailija
5/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 voisi olla sekin liikaa.

Vierailija
6/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta ja hän vastasi, ettei se vaikuttaisi mitenkään.

Näin naisena voin sanoa, ettei minua myöskään haittaisi vaikka miehellä olisi ollut vaikka thaikkunainen.

Vierailija
7/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystävän kanssa oltiin molemmat oltu sinkkuaikana suht aktiivisia, joten käytiin kumpikin sukupuolitautien varalta testeissä. Mulle olikin tullut kondylooma joka ilmeni vasta vuoden seurustelun jälkeen...eli ei näkynyt testeissä kuten se ei yleensä näykään, ellei ole aktiivisena.

POikaystävä oli onneksi ymmärtäväinen (en usko että se hältä tuli) eikä hälle tullut mitään oireita. No hänestä tuli sittemmin exä.

Aviomieheni kun sitten myöhemin tapasin, niin hälle kerroin jonkun aikaa seurusteltuamme kondyloomasta, ja hänkin hyväksyi onneksi sen. Hälle tuli myöhemmin kondyloomanäppylä penikseen, mikä hoidettiin pois voiteella....

Mutta jos mieheni olis ollut ulkomaalaisten kanssa, niin tottakai vaatisin testeihin, ja vaikkei olisikaan ollut, niin hyvä niissä on käydä koska taidit voi saada ihan suomalaiseltakin. Ja kondylooma tosiaan tarttuu helposti, vaikka kondomitkin olis yhdynnässä, jos esileikkien aikana säheltää....

Vierailija
8/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain fiksua ehdottaa testeihin menoa ennen vakavaa seurustelua, koska silloin ei tartte arvailla, jos vaikka oliskin saanut jonkun taudin. Jos on huono tuuri niin sen taudin voi saada, vaikkei olis ollut kuin muutama kumppani!

Voihan se olla jollekin miehelle kova paikka jos tietää että naisella on ollut vaikkapa tummaihoinen poikaystävä, ihan vaan peniskateuden vuoksi!? Mutta niin turhaa. Itsellä oli eräs hyvin varustettu poikaystävä, mutta se alkoi jo mennä liian ison puolelle. Eli normaali suomalainen kokoluokka on ihan paras!

Vierailija
9/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla naisen kanssa sillai :) jos jokin tumma poika ois siellä alapäässä käynyt köyrimässä. Periaate kysymys.

Vierailija
10/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla naisen kanssa sillai :) jos jokin tumma poika ois siellä alapäässä käynyt köyrimässä. Periaate kysymys.

tiedän, ettei se varmaan sitä sietäis.

Vierailija
11/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tule tuhlattua minun aikaani mieheen jolla tämmöinen ajatusmaailma.

Mä en ole ollut koskaan kenenkään ulkomaalaisen miehen kanssa mutta olisin kyllä ihan sama ihminen vaikka olisinkin ollut.

Vierailija
12/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy jo ensi treffeillä, onko ollut tumman miehen kanssa? Se ehkä jokin mielikuva siitä että nainen jotenkin saastunut jos tumman mies nainut kyseistä naista.

Vierailija
13/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likkakaverini vahingossa möläytti miehen kuullen, et olin joskus tapaillut tummaa miestä. Se suhde päättyi siihen, siitä kulunut jo 3v ja edelleen asia harmittaa.

Vierailija
14/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa klamydian, kerran kondylooman.

Kaikki suomalaisilta vakikumppaneilta, jotka olivat taudittomia, kun suhteemme aloitimme.

Siksipä vaihdoin ulkomaalaisiin miehiin, eikä ole enää tarvinnut lääkärissä alapäätautien vuoksi käydä. Ei edes norm. bakteeritulehduksia tai hiivaa. Minä itse en kelpuuttaisi suomalaista miestä kovinkaan helposti kokemani jälkeen.

Vierailija
15/15 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likkakaverini vahingossa möläytti miehen kuullen, et olin joskus tapaillut tummaa miestä. Se suhde päättyi siihen, siitä kulunut jo 3v ja edelleen asia harmittaa.

pohjalla ollut jo heti alkujaan....