Onko täällä ketään Go Fat Go -dieetille alkavia?
Mä aloitan ensi maanantaina, odotan jo innolla! Olen suuri rahkan ja raejuuston ystävä, ja luulen että Jutan dieetillä voisin päästä raskauskiloista (lue suklaaläskistä) eroon...
Jos olit jo aiemmilla kerroilla mukana, paljonko lähti?
Kommentit (16)
mutta en ole ihan sata varma alanko dieettiä noudattamaan...
Voisin olla kiinnostunut? Missä ilmoittaudutaan ja miten noudatetaan?
Ihan vaan sillä kun itse olen ihan normipainoinen, eli ei varmaan hirveästi paino tipu. BMI on 23,5.
Ap
kans yks osallistuja. Olin mukana viime syksynäki. Sillon lähti 6 kiloo neljässä viikossa. Nyt painan 65kg ja pituutta 168. Mitä lähemmäs 60kiloa pääsen tällä tulevalla jaksolla ni sitä tyytyväisempi olen.:)
hei muuten! Suosittelen jos on suunnilleen normaalipainoinen ni kannattaa mitata vyötärö ja lantio ja vaikka reidet ja käsivarret, siis ympärysmittoja. Vaikka paino ei välttämättä tipu, ni noissa ympärysmitoissa näkyy saletisti!
t.9
Yksilöllistä tietysti, miten painoa lähtee, mutta kyllä siellä foorumilla tuntui kiloja lähtevän :) Siis niillä, jotka ohjeita noudattivat ;)
Dieetti sinänsä on hyvin yksinkertainen, siinä syödään tasaisin väliajoin ihan hyvän kokoisia annoksia. Ateriat koostuvat lihasta, kasviksista, marjoista, rahkasta, raejuustosta ja kaurapuurosta pääosin. Aineksista pystyy tekemään monipuolista ja vaihtelevaa ruokaa, joten en itse ainakaan kyllästynyt.
Seuraava kamppis alkaa 10.1. ja osoitteessa fitfarm.fi löytyy lisätietoa. Itselleni tämä on sopinut erinomiasen hyvin ja voin kyllä suositella lämpimästi kaikille.
Olen aina ollut vastaan pikadieettejä, oikotitä kun ei ole. Olen myös vastaan kaikkia äärijuttuja (esim. himokarppaajat yms.). Nyt mietin olisiko hyvä todellakin ottaa pikastartti? Onko tässä järkeä? Millainen se dietti tulee olemaan ja mitä siinä syödään? Kokemuksia haluaisin kuulla minäkin.
Terveellisesti syöminen ei ole mulle vaikeaa, viimevuosi on vain ollut aika vaikea.. Nyt tarvitsee todella tehdä jotakin näiden makkaroiden eteen.
Aion mitata vyötärön, en ehkä muita paikkoja. En halua, että riistäytyy ihan käsistä ja alan neuroottisena seuraamaan kroppaani joka kohdasta.
Painoakin ajattelin seurata tavallaan jälkikäteen, etten joko pety pahasti tai riemastu liian aikaisin. Aion siis kerran viikossa punnita itseni, mutta annan mieheni katsoa tuloksen ja ottaa itselleen johonkin lukeman ylös.
Sekä onnistumiset että epäonnistumiset saavat mut syömään herkkuja ;-)
Olen nyt 164cm ja n. 62kg.
Ap
Aloitin viime perjantaina. Viime syksynä laihduin 6 kg neljässä viikossa. Nyt tavoiteena toiset 6 kg. Suosittelen myös kriittisten paikkojen seuraaista mittanauhalla punnistusten lisäksi, sekä ennen ja jälkeen kuvien ottamista! Paino putosi lopulta kuitenkin niin vauhdilla, että oli vaikea ymmärtää laihumista ilman mittanauhan ja kuvien todisteita! :D Tämä dieetti toimii!
siksi minä suosittelisin enempi mittauksia, ettei tulis sellasta pettymystä että eihän tämä mitään vaikuta. Koska niihin mittaustuloksiin ei voi pettyä, jos diettiä noudattaa, valehtelematta itselleen.
Tuo go-fat-go on hyvä siksi, että ei tarvi pähkäillä mitään, tekee vaan miten käsketään. Tulee tarkat ohjeen, grammamäärät kuinka paljo saat mitäkin syödä aamiaisella, lounaalla, päivällisellä, välipalalla, iltapalalla. Siihen kuuluu kaurapuuroa raejuustoa mehukeittoja kaikkea lihaa kasviksia kananmunaa rahkaa pastaakin. Ja tuohon kuuluu myös urheilua. Tietty määrä aerobista, esim kävelyä, ja sitte myös tietty määrä lihaskuntoo. Kaikki onnistuu kotikonstein. Viimeksi ainakin oli vielä kunnon videot malliksi miten kaikki liikkeet suoritetaan.
t.9
Mulla paljon niukkoja toppeja ja housuja! Sellaisia, joita vois pitää viiden kilon päästä :)
Ap
täällä kans yksi osallistuja!
Alkupaino 92kg/170cm ja bmi jotain 31-32..
Olen ainakin sen ekat 4vkoa, sit katson miten ruuat vielä maistuu et jatkanko liteen..Painoa haluaisin kuitenkin pudottaa ainakin sen 20kiloa..se tuskin ihan 4vkossa lähtee :D
Ja pysyykö se päivästä toiseen samana kuten olen lukenut?
Jos heti alussa tulee yksi ruokalista jota syödään neljä viikkoa putkeen niin mitä extraa tuo ohjelma antaa rekisteröityneille verrattuna siihen että julkaisisivat vaan listan webbisivullaan?
Ruokavalion lisäksi saadaan myös saliohjelma ja tunnukset foorumille, jossa on mahdollista keskustella muiden kanssa ja kysyä neuvoa, jos jostain on kysyttävää yms. Ja itse olen kokenut ryhmän tuen valtavan hyödylliseksi tässä haasteessa :) Edellisellä kerralla itseltä lähti about 6 kiloa.
Olin viime kevään kuurilla ja silloin lähti 6 kiloa viidessä viikossa. Minulle sopi noi aineet tosi hyvin, tykkäsin kaikesta joten ruokavaliota oli helppo noudattaa.
Dieetin jälkeen olen löysäillyt hiukan, tosin kiloja ei ole tullut kuin yksi takaisin. Nyt osallistun jälleen ja tavoite on vetää tällä niin pitkään että ne vielä viimeiset kahdeksan kiloa katoavat.