Vituttaa tuo ukko
Olen kotona lomalla, mukana 5- ja 7-vuotiaat.
Eilen pyykättiin (pyykkituvassa, oma kone rikki) ja tilattiin pitsaa iltaruuaksi. Mies söi tyttöjenkin pitsojen loput yöllä, vaikka tiesi että he haluaa syödä ne tänään.
Nyt tekee lähtöä töihin, mun pitää tietää, missä on hänen alkkarit, sukat, paita jne. jne. Huutaa mulle että myöhästyy palaveristaan (jonka takia menee näin myöhään). Mun takia, kun en tiedä missä hänen vaatteet ovat.
Kommentit (8)
tuosta tulee ihan meidän naapuripariskunta mieleen. Mies mylvi pihalla et missä on moottorisaha? Vaimo vaan tokas tyynesti et just siellä mihin oot sen ite jättänyt!
Anoppi on kyllä ollut yh koko miehen elämän, ja tehnyt 2 työtä ja silti ollut aikaa passata tää nuorin pilalle (en tosin oo asunut niiden 3 vanhemman sisaruksen kanssa).
Anoppi on ylpeä, kun tästä tuli "herra".
mutta samat sanat sanoin.
tuosta tulee ihan meidän naapuripariskunta mieleen. Mies mylvi pihalla et missä on moottorisaha? Vaimo vaan tokas tyynesti et just siellä mihin oot sen ite jättänyt!
olekaan tarkoitus olla valmis paketti. Muutoin vaimo turhautuisi. Pitää olla huonoja ominaisuuksia, joita voi sitten muuttaa mieleisekseen. Jos ei osaa/pysty, se on voi voi.
mieheni sain valmiina jo hänen ollessaan hädin tuskin täysikäinen :)karmea ajatus että vaimon pitäis toimia vielä miehensäkin kasvattajana!
kun en ole pystynyt muuttamaan temperamenttiään tai karsimaan kaikkia pöljyyksiä.
Mä en kyllä turhautuisi yhtään, jos tuo hässäköinti jäisi vähemmälle. Tai jos sitä ei olisi ollut alun perinkään..
Ollaan oltu kohta 10 v naimisissa ja 13,5 v yhdessä.
olekaan tarkoitus olla valmis paketti. Muutoin vaimo turhautuisi. Pitää olla huonoja ominaisuuksia, joita voi sitten muuttaa mieleisekseen. Jos ei osaa/pysty, se on voi voi.
mun mies oli jo 27 v kun tavattiin, joten olisi pitänyt kasvaa valmiiksi.
ap
mieheni sain valmiina jo hänen ollessaan hädin tuskin täysikäinen :)karmea ajatus että vaimon pitäis toimia vielä miehensäkin kasvattajana!
kotonasi loisii moinen luuseri.