Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työasiaa, mitä tekisit!!!

Vierailija
03.01.2011 |

Olen tällä hetkellä töissä pienessä yksityisessä kioskissa, työvuorot mukavat, vain pari iltaa ja viikonloppua kuukaudessa.Ja yksi sunnuntai vapaa. Mutta nyt olisi mahdollisuus "päästä" esimieheksi huhtikuussa avattavaan kioskiin.

Työvuorot siellä olisivat mitä tod.näk 8 iltaa kuukaudessa - tällä hetkellä lapsi on päiväkodissa ns. "normipuolella" mies kyllä pääsee lapset hakemaan lähes joka päivä, koska on työkyvyttömyyseläkkeellä. Palkka nousisi lisineen noin 400 euroa... ja olisihan se eteenpäin pääsyä.. tavismyyjästä esimieheksi...

Koululaiselle tuntuu olevan tärkeämpää se, että olen aamuisin laittamasa hänet kouluun. Mutta mitäs sitten pienempi nassikka? Jos iltavuoro alkaa klo 14 - niin vienkö kuitenkin päivähoitoon jo esim. klo 10? Vai vähennänkö päiväkoti päiviä?

Mitä mieltä ootte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähentäisin pk-päiviä. Jos mies on himassa, niin tarviiko pienempää viedä hoitoon ollenkaan noina klo 14 päivinä?

Vierailija
2/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voisi tehdä jopa ihan hyvää miehelle ja lapsille. Ehdottomasti tahtoisin eteenpäin työelämässä, jos sellainen mahdollisuus tulisi ja kohtalaisen vähin uhrauksin (ja jos mies on kotona, niin lapset ei minusta kärsi yhtään), ja jos ei tartu tilaisuuteen kun se tulee, niin voi olla ettei seuraavaa kertaa enää tulekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs siis normilapsena siellä, muka?

Vai onko miehesi kyvytön hoitamaan?

Vierailija
4/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolen siitä, että menee lapsen kanssa esim. ulkoilemaan. Eikä se muutenkaan "ole" niiden kanssa. Sen takia mietin sitä, että jos veisin lapsen esim. klo 10 ja mies hakisi 16, niin sais ainakin ulkoilua ja "aktiviteettejä". Mutta onko sekään sit hyvä idea? On pienessä ryhmässä tukilapsena, jossa puolet erityislapsia.

Vierailija
5/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö se mihinkään?

Luulen, että jos mies on työkyvyttömyyseläkkeellä niin teille sillä 400 eurolla olisi väliä. Ottaisin itse sen paremman paikan ja vastuuttaisin miestä enemmän, jos nyt ei ihan kuoleman kielissä ole.

Vierailija
6/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku meet töihin niin silloinhan ei enää ip ulkoilun kanssa niin väliä meneekö aina.

Turhaan viet lasta hoitoon jos olette molemmat kotona aamupäivisin.