Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeudenmukaista?

Vierailija
03.01.2011 |

Meillä on vain yksi auto perheessä ja se on miehellä koska mulla ei ole korttia. Matka lapsen tarhaan on pitkä, jos menee julkisilla pitää kävellä n. 1,5 km ja mennä bussilla 20 km matka. Lisäksi bussit menee tosi harvoin niin että jos menen kahdeksaksi aamulla töihin, joudun herättämään lapseni jo viiden jälkeen aamulla että ehdin töihin kun työpaikkaankin on matkaa ja se on ihan päinvastaisessa suunnassa kuin tarha. Tarhasta kolmella bussilla että pääsen töihin. Kiitos Espoon päättäjien, emme saaneet paikkaa 150 metrin päästä kodista olevasta päiväkodista vaan n. 20 km päästä ihan toiselta puolelta Espoota. Ongelma on siis että mies tekee töitä kotoa ja vie + hakee lapsen, mutta jaksaa narista tästä ihan hirveesti. Käyn kokopäivätyössä ja sen lisäksi hoidan pyykit, ruoanlaiton, lapsen leikittämisen, nukuttamisen, kaiken mahdollisen mitä muksun kanssa kotona tulee. Mies on sitä mieltä että vieminen ja hakeminen autolla on niin suuri uhraus että mulle kuuluu ilman muuta kaikki muu kotona. Ei tunnu reilulta, ei, mutta toisaalta parempi sekin kun käyttää päivisin aivan käsittämättömän paljon aikaa työmatkoihin ja lapsen tarhansta hakemisiin ja viemisiin. Olen tosi väsynyt tähän tilanteeseen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on miehenkin tehtävä ajatella myös lapsen parasta, vaikkei sun vaivasta välittäisikään. Lapsihan siitä kärsii, jos joutuu heräämään tolkuttoman aikaisin jne.

Mä hankkisin ajokortin miehen kustannuksella, ja veisin itse auton mieheltä. Siitä se valitus varmaan alkaisikin, kun autokin viedään.

Ja kotityöt puoliksi ehdottomasti. Se tekee, joka paremmin ehtii.

Vierailija
2/2 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivähoitotoimistoon ja KERRO että ette voi jatkaa noin, lapsen on saatava paikka lähempää. Sitten sanot miehelle että LAPSI on HÄNEN, ei mikään rasittava huutolaisäpärä, että alkaa vihdoinkin isäksi. Ja jos ei ala, muutat lähemmäksi päivähoitopaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi