Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aktiivinen on FB: uutissyötteesi?

Vierailija
02.01.2011 |

elikästä kaverisi julkaisemaan juttuja? Minulla on miltei kolmesataa kaveria, silti seinä tosi hiljainen. Tuntuu, että viimeiaikoina on entisestään harventunut. Onko FB kuihtumassa kokoon, kun aktiiviset kirjoittelijatkin alkavat "vetäytyä kuoreensa", varmaa juuri tuossa toisessa viestissä kuvailtujen "kyylien" takia, jotka notkuvat FBssä lukemassa toisten juttuja mutteivät koskaan viesti itse mitään itsestään? Kuoleeko FB tähän joskus, hiljaisuuteen? "en mäkään kun ei toikaan"?

Ja kyllä, itse julkaisen, en jatkuvasti mutta aina välillä jotain. Minusta on kivaa lukea toisten juttuja ja siksi kerron itsekin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ovat kaventaneet sitä, ketkä saavat lukea...

Vierailija
2/5 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 kaveria ja tosi hiljaista. Olen miettinytkin, että se olisi ainoa syy yrittää hankkia lisää kavereita, että olisi vilkkaampaa.

Toisaalta olen huomannut että kavereiten määrästä riippumatta ihmiset kommunikoivat vain noin 5-15 tyypin kanssa, tästähän oli oikein tutkimuskin. Eli siinä mielessä kavereiden määrällä ei ole mitään väliä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ovat kaventaneet sitä, ketkä saavat lukea...

vähän kavereita. Oikeastaan kaikki julkaisevat kaikille, ollaan tästä puhuttu monen kanssa, tuskin valehtelevat? Ja hiljaista on siis..

Vierailija
4/5 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 kaveria ja tosi hiljaista. Olen miettinytkin, että se olisi ainoa syy yrittää hankkia lisää kavereita, että olisi vilkkaampaa. Toisaalta olen huomannut että kavereiten määrästä riippumatta ihmiset kommunikoivat vain noin 5-15 tyypin kanssa, tästähän oli oikein tutkimuskin. Eli siinä mielessä kavereiden määrällä ei ole mitään väliä...

Näinhän se taitaa olla. Silti, minusta on jotenkin reilua antaa välillä kuulua itsestään jotain, ei tarvii mitään erikoista olla, sellaista juuri siis mitä voi hyvinkin julkaista koko kaveripoppoolle. Tyyliin kaunis ilma tänään, käväsin ulkona.

Vierailija
5/5 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkuvasti on uusia päivityksiä, linkkejä jne.

Kannattaisiko miettiä ketä ottaa kavereiksi? Sellaisia minusta, joiden jutut kiinnostaa ja jotka voivat olla kiinnostuneita sinun jutuistasi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi