Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveet toisesta lapsesta, muita jotka ovat luovuttaneet?

Vierailija
01.01.2011 |

Mä alan olla siinä pisteessä että nautin täysillä meidän yksilapsisesta perheestä.

Vuosia meni haikaillessa/yrittäessä toista lasta. Itse olen yksi neljästä sisaruksesta ja sisaruksen olisin meidän esikoiselle halunnut suoda. Mutta kun sitä ei tule, ei sitten millään. Olen käynyt läpi melkoisen tunnemylläkän, jotta olen tähän pisteeseen päässyt, mieheni myös. Mutta meillä on asiat oikeasti tosi hyvin. Olemme pieni onnellinen perhe.

Muita vastaavan läpikäyneitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei kuulunut ja yrityksen välillä oli kausia jolloin tunsin vahvasti, että meidän perhe on nyt tässä. Välillä turhautuneena ja välillä onnellisena. Esim. kun olin 4 v tyttären kanssa kahvilassa näin erään äidin kolmen kiukkuavan lapsen kanssa torilla ja ajattelin, että ihan hyvä näin.

No, vauvan haluaminen kävi aina suuremmaksi kuin helppo elämä. Ja clomien avulla sitten raskauduin ja nyt elämäämme sulostuttaa 9 kk ikäinen poikavauva. Tytär on nyt 7 v.

Jos vauvaa ei olisi koskaan tullut, luulen että olisin kyllä hyväksynyt asian ja elänyt onnellisena kolmihenkisessä perheessä. Mutta nyt taas on vaikea kuvitellakkaan että olisimme enää kolmestaan vaan poikaa katsoessa tajuaa, että hän puuttui meidän sakista ja siinä se nyt on. :)

Vierailija
2/2 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun ihan aidosti luovuin haaveesta ihan alitajuisestikkin, tärppäsi. Emme siis tietenkään käyttäneet ehkäisyä kun en raskaaksi tullut millään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi