Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No ihan kivaa tietysti

Vierailija
01.01.2011 |

Olen vähän reilu kolmekymppinen yksinhuoltaja mies. Lapsi 8 kk.

Yritän liikkua lapsen kanssa tuolla puistoissa ja toreilla ja olen hieman kummissani ollut siitä, että naiset tarjoavat itseään näissä kuvioissa varsin avoimesti erilaisin verukkein. Ehdotuksia on riittänyt viimeisen kahden kuukauden aikana ja olen jonkun niistä hyödyntänytkin. Kaksi yksinhuoltajaa ja yksi kieltämättä naimisissa. Naimisissa ollut yksi toinenkin ja minua paljonkin nuorempi olisi myös vähän kihertäen halunnut, että olisin tullut heille nukuttamaan päiväunille ja teelle.

Eli kertokaa nyt tyhmälle mitäs se tämä on. Minusta varmaan kaikkein epäeroottisimmissa paikoissa löytyisi seksiseuraa enemmän kuin baareissa valomerkin jälkeen. Eivät selvästi kyllä muille naisille noista ehdotuksista kerro vaan tulevat vähän enemmänkin vaivihkaa juttusille. Onko kovinkin yleinen ja minulle vaan aiemmin tuntematon ilmiö. No eipä tuolla paljon muita miehiä edes vakituisesti liiku, mutta silti minusta outoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlaisia kokemuksia kun olin muksun kanssa 3 kk kotona. Naiset tuli ehdottelemaan puistoissa ym. vaikka en mikään adonis olekaan.

Heillä varmaan tylsää kotosalla tms.

Vierailija
2/6 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uus juttu mulle,en tiennnytkään,että naiset tekee sellaista...Onkohan meidänkin puistoissa tapahtunut sellaista niille niille miehille jotka käy siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Huopalahden puistossa missä on tosi paljon porukkaa huomasin kyllä, että tällaista tapahtuu. Minua lähinnä ärsytti tosissaan kun eukot selvästi viritteli kaikenlaista vaivihkaa niiden harvojen miesten kanssa joita siellä kävi. Ja olen siis itse nainen. Aika pitkään minullakin tosin kesti, että ylipäätään huomasin nuo kuviot. Yksi nuori isä tuntui ottavan tilanteesta ilon irti oikein kunnolla ja moni noista naisista oli kyllä ihan varattuja.

En tiedä mikä tuossa on. Itse jotenkin ajattelin, että tuo leikkipuistomaailma on vähän kuin oma maailmansa missä voi sitten tapahtua jotain sellaistakin mitä muualla missään nimessä ei. Tietenkään kukaan ei puhunut näistä jutuista mitään eli jokainen viritteli juonia itsekseen ja naisten kesken sitten puhuttiin lähinnä vaipoista ja nukuttamisesta.

Vierailija
4/6 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kyllä ikinä tuollaiseen törmännyt ja viettänyt sentään aika paljon aikaa kolmen lapsen kanssa vastaavissa paikoissa.

Epäilen pitääkö paikkansa. Kirjoittajan omaa fantasiaa.

Vierailija
5/6 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osaltani voin kertoa, että tällaista kyllä vaan tapahtuu. Ainakin minä jostain syystä kiihotuin leikkipuistoaikoina siitä, että muiden äitien miehet pani minua innolla. Minä tosin yksinhuoltaja tuolloin. Olisiko ollut vuoden aikana kolme miestä, joiden osalta jollain tavalla vielä tunsin tai ainakin tiesin heidän vaimonsa. Voi olla kieroutunutta, mutta minua jotenkin kiihotti kun näin heidät seuraavan kerran ja muistelin miten heidän miehensä olivat panneet minua.

Muistan ilolla varsinkin yhden nuoren isän, joka oli aivan todella pelästynyt ehdotuksistani ja lähti ensin ihan karkuun. Sitten parin päivän päästä tuli kysymään kävisikö vielä. No kävihän se, oli vielä aika isokaluinen kaveri, pani minua ainakin kolme kertaa samalla kerralla ja ei jäänyt yhteen kertaan.

En osaa sanoa miksi, mutta minua tuo tosiaan kiihotti, olisiko joillain muillakin vastaavia mieltymyksiä.

Vierailija
6/6 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyllyyn myös ?