Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iiik, olenko siis juntti??

Vierailija
01.01.2011 |

Mulla on sotkan mappihyllyt kirjahyllyinä, mutta kirjat ovat "sivistyskirjoja", Hosseinia, Isomäkeä, tiedekirjoja, yms. Sohvana tummanharmaa divaanisohva ja verhot näin talvella tummanharmaat. Piano löytyy ja itsetehdyt villamatot. Ruokapöytäkin on sotkasta... Ja kaiken huipuksi valaisimna maalaisromanttisen näköinenen valaisin ja riisipaperipallo!

Vastapainona perintöhuonekaluja; pärekoria, keinutuolia yms. Lisäksi löytyy myös kierrätyskamaa ja kuvaputkitelkkari.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo riisipallo kruunasi kaiken. Junttien aatelia.

Vierailija
2/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet itse tiedä olevasi juntti. Aika moni ei tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakastan sitä

Vierailija
4/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina luullu olevani vaan boheemi, kun en ole sisustamisesta välittänyt ja joka paikka on vähän rempallaan ja puolitiessä ja ne kalusteet mitä oon äkkiä tarvinnu oon vaan hakenu sotkasta.

Mut mä oonkin juntti :(((((

Vai voiko olla juntti jos sen tiedostaa? Eikö aito junttius estä sen huomaamista? Vähän niinkuin narsistikaan ei omasta mielestään ole narsisti??

Vierailija
5/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa juntti, on tekojuntti. Oikea juntti ei tiedä.

Vierailija
6/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina luullu olevani vaan boheemi, kun en ole sisustamisesta välittänyt ja joka paikka on vähän rempallaan ja puolitiessä ja ne kalusteet mitä oon äkkiä tarvinnu oon vaan hakenu sotkasta.

Mut mä oonkin juntti :(((((

Vai voiko olla juntti jos sen tiedostaa? Eikö aito junttius estä sen huomaamista? Vähän niinkuin narsistikaan ei omasta mielestään ole narsisti??

Minulle sänky on nukkumista varten, sohva istumista. Pääasia, että ne ovat mukavat

Vierailija
7/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vielä suakin juntimpi. =) Kalusteita paljon ikeasta (lastulevy on kai junttia!) Ryijymattoja, kirjahylly täynnä fantasiaa ja kertomakirjallisuutta, mua ei haittaa kulkea kaupassa sen näköisenä, että olen pienten lasten kotiäiti, mieheni on kalju, hän käyttää suomileijona kaulakorua ja maastokuvioisia housuja. Mulla on kaksi tatuointia. Että me ollaan juntteja!!!

Mutta todellisuudessa, nuohan ovat aika pitkälti ulkoisia seikkoja, jotka ei kerro mitään ihmisestä itsestään. Joten oikeesti kukaan täällä av:lla ei osaa sanoa, olenko juntti vai en. Ja vaikka olisin, niin miten se hetkauttaisi av mammojen elämää? Ei niin mitenkään, joten en edes välitä!! =D

Vierailija
8/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän oon sit wannabe-juntti kun nyt tiedän että olen aika juntti ja en siten enää voi olla oikea juntti! :)

Vierailija
9/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt villamatot?! Kertokaa mulle miten niitä tehdään itse!

Vierailija
10/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai olet uimahallissa nähnyt meitä sheivattuja?

Meillä on omat villamatot kotona, tai ainakin tekeillä.

Vierailija
11/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äitini on tehny ne kangaspuilla.

Vierailija
12/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eiköhän se kirjahyllyn sisältö ole itse kirjahyllyä tärkeämpi. Ei siis kovin korkeat junttipisteet.

Sen sijaan jotain lisäjunttipisteitä saa siitä että ylipäänsä menee mukaan tähän AV:n juntti-wt-sotka-sivistyneistö-mariskooli-akateemisuus -vääntöön ja haluaa saada AV-raadin hyväksynnän sivistykselleen.

Vierailija
13/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse kiristellä:)

Vierailija
14/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään arkirealismiromantiikasta, aitoudesta. En mene brunssille vaan retkelle, nautin pienistä hetkistä sellaisenaan enkä yritä kuorruttaa niitä "turhaan" kultareunuksiin. Nautin tavallisista asioista, jotkavoi oikeasti olla ihania elämyksiä ilman turhaa koreilua. :)

Vierailija
15/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nauti, se vaan o

Vierailija
16/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä voi itse nauttia koska ei itse tajua sitä. En usko! :D

t. 15

Vierailija
17/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eiköhän se kirjahyllyn sisältö ole itse kirjahyllyä tärkeämpi. Ei siis kovin korkeat junttipisteet.

Sen sijaan jotain lisäjunttipisteitä saa siitä että ylipäänsä menee mukaan tähän AV:n juntti-wt-sotka-sivistyneistö-mariskooli-akateemisuus -vääntöön ja haluaa saada AV-raadin hyväksynnän sivistykselleen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi