Miten sanotaan englanniksi "sori nää mun vatsamakkarat"
Kommentit (78)
I got the folds due to liposuction, I am surely having them surgically removed as soon as I have saved enough money from my welfare benefits.
sori nää mun vatsamakkarat
Sorry unable to see my stomach sausages
I'm sorry they're upset my sausages
suomeksi tai englanniksi tai edes kiinaksi?
Romanttinen ilta uuden ihastuksen kanssa... menossa sänkyyn... tunnelma kohoaa... ANTEEKSI mun vatsamakkarat...
Tai kaupassa kun sovittaa jotain pukua ja myyjä joutuu kohtaamaan sen epäesteettisen näyn...
Joo, tää on niin tätä. Anteeksi etten ole täydellinen kuten vaikka naistenlehtien redusoidut kuvat?
Tietenkin täytyy pyydellä anteeksi.
Näin käyttäydytään romanttisilla treffeillä:
Punastellaan ja sanotaan:
"No en mä nyt oikein tiedä... en mä oo ihan sellanen tyttö joka heti menis silleen....
En mä oo ehtinyt käydä suihkussakaan... E
nkä oo ehtinyt ajella ees pimpulikarvoja... Anteeks mut mulla on peräpukamiakin ja pimpuli haisee. Mä taisin unohtaa römpsädödön kotiin.. Ja multa tulee sellasia rullapieruja tiedäksä kun se pieru menee emättimeen eikä pääse ulos sieltä..
Ja anteeks kun mulla on noi vatsamakkarat ja arvaa miten mä hikoilen niiden väleistä ja sinne pitää aina laittaa sitä perunajauhoo mutta ei se niin paljoo auta.. Kutittaa ja punottaa ja silleen...
Ja mulla on noit selkäfinnei, kato tälläsii, voisiksä puristaa noi kaks kun mä en yletä?
Oho nyt kyllä kiertää mahassa.. Sori mun täytyy käydä vessassa. Mut ehkä sen jälkeen vois kyl vähän olla silleen... Jos sua ei haittaa että mä en oo posliini ja silleen...
Enkä mä ehtinyt noita säärikarvoikaan vetää pois mut ne on onneks aika vaaleet paitsi pisteleehän ne ihan kuten tummatkin.. No joo mä käyn nyt eka vessas kun mulla on ollut maha jo pari päivää ihan löysällä.. Vai pitääks sun käydä vessassa? Kato kun mun jälkeen sinne ei voi mennä pariin tuntiin.. Eli jos sua pissattaa niin käy sä nyt eka? Ai ei.. Okei no mä meen nyt, nähdään kohta!"
Mahamakkaroista pitää olla ylpeä ja ottaa kaikki ilo irti. Kysyt mieheltä "do you want to fuck me in my belly", ja kun mies näyttää kummastuneelta, rutistat vatsamakkaroista sellaisen vaon eli kiitoradan kikkelille. Näillä helteillä hiki toimii hyvänä liukasteena.
Tietenkin täytyy pyydellä anteeksi.
Näin käyttäydytään romanttisilla treffeillä:
Punastellaan ja sanotaan:
"No en mä nyt oikein tiedä... en mä oo ihan sellanen tyttö joka heti menis silleen....
En mä oo ehtinyt käydä suihkussakaan... Enkä oo ehtinyt ajella ees pimpulikarvoja... Anteeks mut mulla on peräpukamiakin ja pimpuli haisee. Mä taisin unohtaa römpsädödön kotiin.. Ja multa tulee sellasia rullapieruja tiedäksä kun se pieru menee emättimeen eikä pääse ulos sieltä..
Ja anteeks kun mulla on noi vatsamakkarat ja arvaa miten mä hikoilen niiden väleistä ja sinne pitää aina laittaa sitä perunajauhoo mutta ei se niin paljoo auta.. Kutittaa ja punottaa ja silleen...
Ja mulla on noit selkäfinnei, kato tälläsii, voisiksä puristaa noi kaks kun mä en yletä?
Oho nyt kyllä kiertää mahassa.. Sori mun täytyy käydä vessassa. Mut ehkä sen jälkeen vois kyl vähän olla silleen... Jos sua ei haittaa että mä en oo posliini ja silleen...Enkä mä ehtinyt noita säärikarvoikaan vetää pois mut ne on onneks aika vaaleet paitsi pisteleehän ne ihan kuten tummatkin.. No joo mä käyn nyt eka vessas kun mulla on ollut maha jo pari päivää ihan löysällä.. Vai pitääks sun käydä vessassa? Kato kun mun jälkeen sinne ei voi mennä pariin tuntiin.. Eli jos sua pissattaa niin käy sä nyt eka? Ai ei.. Okei no mä meen nyt, nähdään kohta!"
Puoli tuntia myöhemmin nainen tulee vessasta, ruiskuteltuaan pöntön ja seinät täyteen ripulia. Olo on helpottunut ja kevyt. Hän kävelee eteiseen ja löytää keskeltä lattiaa oksennusläjän. Ulko-ovi on epäilyttävästi raollaan. Miestä ei löydy mistään.
Se on paennut xD
Wabbling = wobbling.
Cunt sanaa ei kukaan kayta, se on niin paha ja halventava.
Carage on ainakin meillapain garage.
ap markkinoi itseään jollekkin tummalle pojalle....... koska suomalaiselle ei vatsamakkarat maistu.
Se ei ole kiellettyä. Pääasia että löytyy joku kenen kanssa olla!
I have very low self esteem and sorry that I am fat and my cunt is like carage, but yes you can come as a refugee to Finland if you marry me. Jotain tollaista heittäisin.
Oikeasti voisi sanoa vaikkapa "Sorry about my spare tyre", joka viittaa nimenomaan vatsaläskiin. pätee sekä miehiin että naisiin. Love handles on siellä sivummalla.
sorry about my love-handles
rakkauskahvoiksi sanotaan "jenkkakahvoja"