Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulukonvehtien ja leivonnaisten saldo painossa:

Vierailija
31.12.2010 |

Olen laihtunut kilon :O. En voi uskoa tätä. Olen tämän viikon aikana syönyt n. viisi konvehtirasiaa !, jouluruokia (kinkkua, laatikoita, kaloja, majoneesipohjaisia salaatteja) yltäkylläisesti, leivonnaisia (torttuja, pipareita, juustokakkuja, pikkuleipiä) päivittäin.

Uskaltauduin vaa´alle, ja se näyttikin 55 kg, ennen joulua 56. Miten voi olla mahdollista? Imetän vuoden ikäistä poikaa joka on ollut muutaman päivän kuumeessa ja siksi imenyt tavallista enemmän kun kiinteät ruuat ei oo maistunu, mutta ei kai se noin paljon voi kuluttaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan ei käy onnen lahjat...

Vierailija
2/7 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan ei käy onnen lahjat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suklaata on todellakin mennyt monta kiloa :)

ja lisäksi kaikkee muuta mättöö!

Ihan käsittämätöntähän tämä on :)

Vierailija
4/7 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään sekin voi riittää, että ennen joulua punnitsit illalla ja nyt menit vaakaan aamulla. Suolaisen ruoan syöminen nostaa helposti painoa kilon tai puolitoistakin kiloa. Kerran istuin s8 tuntia autossa ja söin samana päivänä puolikkaan suolaista pizzaa. Seuraavana aamuna olin lähes 2 kiloa painavampi.

Vierailija
5/7 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun punnitsit ennen joulua, sinulla oli runsaasti nestettä kehossa. Pelkästään sekin voi riittää, että ennen joulua punnitsit illalla ja nyt menit vaakaan aamulla.

itse kävin vaa'alla viikon ajan ennen joulua joka ilta!

Joten kyllä se paino vaan on pysynyt samana!

Vierailija
6/7 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata söin vain vähän imetysdieetin takia, mutta pähkinöitä, kakkua, piparkakkuja ja torttuja enemmän kuin laki sallii.

Kyllä tuollaisen melkein vuoden ikäisen imettäminen kuluttaa paljon.

Vierailija
7/7 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon kun tuli 1,3 kg ja ahdistaa armottomasti. Imetän 2 kk vanhaa vauvaa...