Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa, jos joutuu vieraalle huomauttamaan, että nyt pitäisi lähteä meiltä?

Vierailija
30.12.2010 |

Siis jos vieras on koko päivän notkunut eikä tajua lähteä, vaikka koko isäntäperhe suurinpiirtein laittautuu jo nukkumaan.

Mua nolottais sen vieraan puolesta. Millainen ihminen on tämmönen - puuttuu jotakin oleellista sosiaalisista taidoista kai?

Kyseinen vieras käy myös itekseen jääkaapilla ja kyselee, että kai te pian kahvit keitätte (kun ruoka syötiin pari tuntia sitten) ja ottaa välillä lattialla päitorkut.

Ja, ei, ei ole mikään ihan ihan läheinen sukulainen (esim. sisareltani voisin kyllä hyväksyä meillä tämmöistä, mutta kyseinen hlö ei ole siis näin läheinen).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä olis muuta menoa/tekemistä tms vastaavaa

ja miksi sitten pyydätte kylään jos kun tiedätte et jää ns asumaan teille

eikö ole omaa asuntoa tällä ihmisellä

miten hyvin tunnette henkilön

jos vaikka on asunnoton?

rahat loppu ?

ei ole ostaa ruokaa

eli pientä selvitystä peliin

Vierailija
2/4 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle aloin pedata pedin jo kun se päivällä tuli :-) Kun kuitenkin aina jäi, vaikka me mentiin nukkumaankin. Ja ruokaa tein aina reilusti, se kun jäi useammaksi päiväksi. Mutta olise kätevääkin, se mielellään teki pieniä remppahommia ja hoiti lapsia ja oi kerrassaan mainio seuramies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jonkun verran kävi ostajia katsomassa. Yksi ostaja oli ihan ihmeellinen. Nainen tuli aamulla 10 aikoihin, katseli pentuja, keitin kahvit ja juteltiin kahvitellessa käytännönasioista, kyselin tulevasta kodista jne.

Tämän jälkeen meni taas istumaan alttialle pentujen kanssa ja juteltiin lisää. Aikaa meni, laitoin lapsille syötävää, nainen istui yhä pentujen kanssa. Appivanhemmat tulivat kolmelta kylään, nainen jutteli näiden kanssa. Pentuja ei enää erityisemmin katsellut: jäi katsomaan lasten kanssa elokuvaa.

Loppujen lopuksi kymmeneltä illalla kysyin koska junia menee (asui eri kaupungissa) ja totesi, että viimeinen lähtee puolen tunnin päästä (eli pitäisi jo juosta autolle ja asemalle), minä totesin, että sittenhän on jo kiire, mutta nainen vain istui pentujen kanssa ja totesi, että niin kai..

Mitään ei tapahtunut, minä aloin pukea asemalle vientiä varten, nainen vain istui ja jutteli niitä näitä. Lopulta sain kun sainkin kyseisen naisen pihalle.

Kun sitten tuli pentua hakemaan, ilmoitin etukäteen, että kannattaa ostaa valmiiksi paluumatkalle liput itselle ja koiralle, että saavat varmasti paikat lemmikkivaunussa. Nainen kyseli, että mihin junaan sitten varailee, että varaisiko siihen samaan viimeiseen junaan millä viimeksi lähti (oltiin sovittu, että tulee n. klo 11 aamulla hakemaan). Eli ajatteli taas asua meillä päivän.

Minä totesin, että kyllä se tunti riittää, että kannattaa lähteä jo puolenpäivän aikoihin, että ehtii pentu vielä tutustua uuteen kotiinsakin rauhassa (muuten olisi ollut ihan yöllä kotona).

Vierailija
4/4 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ehdottaisin, että laitetaan sinulle sänky tuohon vierashuoneeseen, nyt meillä on uniaika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän