Kuinka tyhmä on ihminen joka jää kiinni pettämisestä?
Kommentit (8)
Oma mieheni jäi kiinni kun chättäili illalla panonsa kanssa. Oli niin kännissä ettei huomannut minun heränneen ja tulleen työhuoneeseen. Siinä sitten yritti hädissään räpyttää näyttöä kiinni. No, olin minä sen ääliöksi tajunnut jo aiemminkin...
"Oma mieheni jäi kiinni kun chättäili illalla panonsa kanssa."
Uteliaisuudesta kysyn, miten tuli ilmi että vastapuoli oli se jonka kanssa hän petti?
"Oma mieheni jäi kiinni kun chättäili illalla panonsa kanssa."
Uteliaisuudesta kysyn, miten tuli ilmi että vastapuoli oli se jonka kanssa hän petti?
Ei siinä hirveästi jäänyt arvailun varaan. Ei siis mitään asiallisuuden rajan yli menevää flirttiä vaan kova oli ikävä toisen syliin.
Eiköhän tässäkin päde se, että salasuhteessa oleva tai muuten pettävä haluaa saada maksiminautinnon eli käyttää tämän harrastuksensa kanssa mahdollisimman paljon aikaa. Jossain vaiheessa jokin raja ylittyy mistä hän jää kiinni.
Näin on. Ihmisen luonne on sellainen, että sitä ikäänkuin itse tottuu ajatukseen, ei enää edes pode huonoa omaatuntoa ja ottaa aina vaan isompia riskejä kun pääsee vieraan makuun. Jos ei tajua lopettaa niin jossain vaiheessa sitten jää väkisinkin kiinni, toki voi ehtiä lukuisia kertoja ennen sitä touhuamaan. Monilla kiinnijääneillä ehtii todellisuuden taju siinä kiihkossa kadota niin pahasti, että kiinnijäätyään ei oikein käsitä kumppanin reaktion voimakkuutta.
jos jää, niin silloin varmasti tarkoituksella!
Samoin voi ajatella pankkiryöstöstä tai murhasta.
Täytyy olla päässä pahasti vikaa, jos alkaa pettämään.
M34
Asensin koneelle keyloggerin ja pääsin käsiksi sähköposteihin. Tuskin moni tajuaa tällaista varoa.