Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joululahjaa ette välttämättä olisi halunneet?

Vierailija
30.12.2010 |

Mä en välttämättä olisi halunnut piikkimattoa sillä mulla oli jo sellainen. Sain uuden vedenkeittimenkin vaikka entinen oli vielä ihan hyvä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasen lahjapakkauksen missä on suihkusaippua ja vartaloemulsio. Saippua on kyllä tervetullut, mutta se toinen tuubi menee roskiin: Haisevat aina ihan kamalilta ja mielestäni eivät rasvaa kunnolla ihoa.

Vierailija
2/10 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta tietokonetta. Meillä on jo yksi ja mies on kauan halunnut toista, että hänellä olisi oma kone. Näinhän se sai kätevästi sellaisen ujutettua meidän perheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoainetta ja hiusnaamiota. Mulla on tosi lyhyt tukka joka ei pahemmin hoitamista kaipaa.

Vierailija
4/10 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

servettejä, kynttilöitä, kynttilän alusta.

Mä annan henk koht lahjoja, välillä halpoja, välillä kalliimpia mutta tuntuu tosi oudolta jos annan ystävälle lahjan, josta tiedän että tykkää ja saan itse ison paketin servettejä, kynttilän ja alusen = peruskamaa mitä voi antaa asiakkaille ( tai saada niiltä ) tuntuu ettei se lahjan idea ole tässä. Sain lahjoja jotka annettiin sen takia että tässä on sulle lahja eikä annettu siksi että tämä olisi kiva. Varsinkin kun pienen lapsen takia meillä ei tehdä mitään kynttilöillä.

Suklaa oli pahaa, oikeesti pahaa. ja en ole ronkeli.

Vierailija
5/10 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanoita ja kylpypyyhkeitä. Lakanakaappi kun pursuaa nyttenkin.

Tosin nuo nyt on helppo laittaa kiertoon.

Anoppi rakastaa marimekkoa ja sieltä tulee joka joulu noita lakanoita ja pyyhkeitä.

Vierailija
6/10 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuon kirjankin just jo möin kirpparilla lukematta pois kertaalleen... pöh.

Vierailija
7/10 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

servettejä, kynttilöitä, kynttilän alusta.

Mä annan henk koht lahjoja, välillä halpoja, välillä kalliimpia mutta tuntuu tosi oudolta jos annan ystävälle lahjan, josta tiedän että tykkää ja saan itse ison paketin servettejä, kynttilän ja alusen = peruskamaa mitä voi antaa asiakkaille ( tai saada niiltä ) tuntuu ettei se lahjan idea ole tässä. Sain lahjoja jotka annettiin sen takia että tässä on sulle lahja eikä annettu siksi että tämä olisi kiva. Varsinkin kun pienen lapsen takia meillä ei tehdä mitään kynttilöillä.

Suklaa oli pahaa, oikeesti pahaa. ja en ole ronkeli.

Mä en usko, että mulle kukaan osaa ostaa tarpeellista henkilökohtaista lahjaa. Sori vaan.

Että mun mielestä nuo helpot persoonattomat lahjat on just niin hyviä.

Vierailija
8/10 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustukseen täysin sopimaton koriste-esine.

Olisin mieluummin ottanut melkein mitä muuta tahansa. Harmittaa, että on laitettu paljon rahaa ihan turhaan kamaluuteen.

Vierailija
9/10 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo nyt niin paljon pyyhkeitä että ei meinaa kaappiin mahtua.

Vierailija
10/10 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa lukee

"Jumppaanko? Saa ne lihakset kipeiksi makaamallakin"

Että ottaa päähän. Jos lahja olisi tullut keneltä tahansa muulta kuin apeltani olisin naureskellut. Nyt ei helvetti naurata!!! Lähinnä siksi kun apen mielestä kotiäidit makaavat perse homeessa kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan