Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla tällaisia kamuja? Joka reissulta pitäisi jotain tuoda heille.

Vierailija
30.12.2010 |

Siis alkaa toden teolla riepomaan!! Jos laivalle menemme, niin kyllä sieltä on itsellekin raahattavaa tarpeeksi.

Ja ihan joka IKINEN kerta tämä kaveri soittaa kun tietää, että olemme reissuun lähdössä. "voitko tuodea pullon, voitko tuoda hajuveden jne jne" ja usein vielä kysyy että mikä rahatilanne, eli maksaisi vasta sitten joskus...

Viimeksi olisi pitänyt miehelleen tupakkaa tuoda.

Ja annas olla, kun etelään lähdetään, taas on kyselemässä mitäs sieltä voisi tuoda.

AARG että raivostuttaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kiintiö on jo varattu, eikös tupakan tuonnilla ainakin ole joku raja.

Vierailija
2/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teillä on tavaraa reissussa niin paljon että laukkuihin ei mahdu kuin omat tuliaiset.

Jos ivelä maksun saaminen on epävarmaa, niin ei kannata lähteä mitään tuollaiselle raahaamaan. Ja mulla aina on ihan oikeasti laukut niin täynnä, että en juurikaan pystyisi muille mitään tuomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä tupakkaa pyydettiin tuomaan niin laitin, että rahat vähissä että jos annatte rahat pian niin.. sen jälkeen ei kuulunutkaan enää mitään.

En voi käsittää, kun nuo laivat kulkevat tuossa vieressä, niin eikö voi itse sinne sitten joskus raahautua???

En minäkään soittele tuttavapiiriä läpi, kun ovat menossa johonkin että toisitteko sitä ja tätä vaan lähden sitten itse ja ostan silloin tarvittavat.

Ihan jo periaatteesta ärsyttää alkaa etsimään toisille sieltä jotain hajuvesiä ja tupakoita.

Vierailija
4/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviiko joku jotain. Laivalla on just kosmetiikka paljon halvempaa ja se ei paljoa paina. Maksan ostokset luottokortilla, kun tulen maihin, eli ostokset ovat tehty annan tilinumeron ja summan. Tähän mennessä ostokset ovat aina maksettu ennen kuin ollaan tultu hakemaan.

Mä tykkään shoppailla ja mulla ei ole siihen varaa ja ei aina tarvettakaan, joten saan tällä itselleni shoppailuriemun. Esim Siljalla ostokset kerryttää Siljan pisteitä, Viking Linellä saa lahjakortteja, joita olen huutiksessa muutamalla eurolla myynyt, eli jotain pientä itsekin saa samalla. Tai jos on tullut esim kaupan päälle joku huivi, olen sen aina pitänyt. Mutta yleensä multa pyydetään tuomaan yks hajuvesi ja siitä ei mitään bonareita tule, eli hyvästä tahdostani tätä teen.

Lentokonereissuista en ala moisia kantaa, kun kg ei aina itsellekään riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi