Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jättää törkeästi yksin kahden lapsen kanssa. Nyt vinkkejä!

Vierailija
30.12.2010 |

Välit tahdon pitää lasten takia hyvinä. Mutta tahdon "kostaa" miehelle tulemalla uskomattoman upeaksi.

Olen nyt aika läski: 171/79kg. Ja laihtua tahdon. Vinkkejä? Miten muuten parannan ulkonäköäni?

Tiedän tämän olevan lapsellista, mutta sen ajatuksen turvin en vaivu masennuksen syövereihin. Nuorena ja hoikkana olin todella kaunis, toivon pääseväni siihen taas, ihan miehen kiusaksi!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonot hiilarit pois ja siinä se!

Vierailija
2/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun mielestä sen pitäisi elää vain sinulle ja lapsillesi? Selitä törkeästi yksin.

Katoaa baariin 24 tunniksi, harrastaa, käy kaupassa tai kavereilla?

Miten olisi keskustelu tunteista? Minusta tuntuu kurjalta koska, voidaanko neuvotella. Ihan seko viesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonot hiilarit pois ja siinä se!

ap

Vierailija
4/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mainioin kuntoilumuoto ja osta käsipuntit, joilla vedät allit pois. näin mä teen...

Vierailija
5/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun mielestä sen pitäisi elää vain sinulle ja lapsillesi? Selitä törkeästi yksin.

Katoaa baariin 24 tunniksi, harrastaa, käy kaupassa tai kavereilla?

Miten olisi keskustelu tunteista? Minusta tuntuu kurjalta koska, voidaanko neuvotella. Ihan seko viesti.

Tahtoo avioeron, tahtoo hauskempaa ja hohdokkaampaa elämää. Muualla. Ilman minua.

ap

Vierailija
6/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ala harrastaa säännöllisesti jotain aerobista liikuntaa (juoksu, uinti, hiihto) + kuntosalia. Mutta jos et pääse kotoa, niin hesarissa oli pari kuukautta sitten aika tehokas kotijumppa, jonka voi vetää olkkarissa lasten nukahdettua.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että liikunnalla kulutettujen kalorien merkitys on aika pieni- Ruokavalio on laihdutuksessa tärkein.

Vierailija
7/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pulkkamäkeen

- kävelet kauppaan

- hiihtämään

- rakentamaan lumilinnaa

- luistelemaan

- uimahalliin

- ostoksille

Mä olen yh ja aina on lapsi mukana. Pitää siis huhkia yhdessä. Lajeja on miljoonia. Jalkapallosta, pyöräilyyn ja mitä tahansa... ja aina se aika kun on lasten kanssa ulkona on pois jääkaapilta.

Vierailija
8/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pulkkamäkeen

- kävelet kauppaan

- hiihtämään

- rakentamaan lumilinnaa

- luistelemaan

- uimahalliin

- ostoksille

Mä olen yh ja aina on lapsi mukana. Pitää siis huhkia yhdessä. Lajeja on miljoonia. Jalkapallosta, pyöräilyyn ja mitä tahansa... ja aina se aika kun on lasten kanssa ulkona on pois jääkaapilta.

Tulen tosiaan olemaan lasten kanssa koko ajan... joten turha kuvitellakaan liikkuvansa yksin.

ap

Vierailija
9/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ainakin tykkää. Välillä joutuu lauantai aamuisin jumppaan, kun on jäänyt tytöltä askartelut lapsiparkkiin kesken ja pojalla kesken joku dvd, mitä ei ole kotona.

Ainakin talvella sopii mulle hyvin. Ja käydään mun jumpan jälkeen yhdessä saunassa ja suihkussa. Meillä ei ole omaa saunaa, eli tuo lauantai sauna on lapsillekin ohjelmanumero.

Suosittelen!

Vierailija
10/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ainakin tykkää. Välillä joutuu lauantai aamuisin jumppaan, kun on jäänyt tytöltä askartelut lapsiparkkiin kesken ja pojalla kesken joku dvd, mitä ei ole kotona.

Ainakin talvella sopii mulle hyvin. Ja käydään mun jumpan jälkeen yhdessä saunassa ja suihkussa. Meillä ei ole omaa saunaa, eli tuo lauantai sauna on lapsillekin ohjelmanumero.

Suosittelen!

Ja punttisalin kuukausimaksut ovat aika kovia...

ap

Vierailija
11/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoa Norsuksi? Ei ihme, jos mies kyllästyi.

Vierailija
12/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoa Norsuksi? Ei ihme, jos mies kyllästyi.

Lihoin, koska sairastuin synnytyksenjälkeiseen masennukseen, sitä seurasi ahdistuneisuushäiriö ja ne lääkkeet turvottivat.

Nyt olen luojan kiitos selättänyt ne psyykkiset vaivat, mutta kilot ovat tallella. Ihana asenne muuten sinulla: jatka samaan malliin, niin teet sekä itsesi että kaikki läheisesi hyvin onnellisiksi (not).

ap

Vierailija
13/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani mies jätti reilu 15 v avioliiton jälkeen. Kaveri laihtui varmasti ainakin 10 kiloa, jos ei enemmän. On nykyisin tosi tyttömäinen ja kaunis. Aina ajattelen, että kyllä miestä varmasti nyt harmittaa.

Vierailija
14/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy lihomiselle :D Mä oon lihonu 20 kg lasten saannin yhteydessä ihan vaan syömällä vaikka liikunkin aktiivisesti. onneksi ei näytä miestä haittavan (koko ajan perseessä kiinni), mutta tavote toki päästä eroon tästä läskikasasta.

Vierailija
15/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttaaa kaikista eniten. Eli maksimipainoilla lyhyttä sarjaa tai sitten jotain vastaavan rankkaa hyötyliikuntaa. Ja sitäpaitsi, sopivan lihaksikas vartalo on jäntevän ja seksikkään näköinen.

Ja hiilarit tosiaan pois. Itellä muutamassa kuukaudessa pieneni vaatekoko kahdella (vaikkei paino juurikaan tippunut) noilla keinoin.

Vierailija
16/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy lihomiselle :D Mä oon lihonu 20 kg lasten saannin yhteydessä ihan vaan syömällä vaikka liikunkin aktiivisesti. onneksi ei näytä miestä haittavan (koko ajan perseessä kiinni), mutta tavote toki päästä eroon tästä läskikasasta.

ap

Vierailija
17/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita hiukset kauniiksi, pidennykset vaikka. Ja kynnet kauniiksi. ryhti kuntoon ja etsi iloa elämään, älä vaivu synkkyyteen!

Vierailija
18/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin vedät ne luistelukentälle, sitten luistelette pari tuntia ja vedät koko jengin kotiin! Ei siinä mitään punttisaleja tarvita!

Vierailija
19/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikö ole vielä jättänyt...miksi jättää sinut? ei siis rakasta enää vai? onko toinen nainen?

Vierailija
20/20 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikö ole vielä jättänyt...miksi jättää sinut? ei siis rakasta enää vai? onko toinen nainen?

Lähtee, kun on onneton ja minä olen ärsyttävä. =/