Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksilapsinen joka halusit monta lasta

Vierailija
30.12.2010 |

Muuttuiko mielesti yhden lapsen jälkeen, et halunnutkaan / mies ei halunnutkaan kuin yhden? Vai etkö saanut enempää? Tuntuuko yksi lapsi liian vähältä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä veli. Meillä on yksi lapsi, mutta haluaisin toisen, mies ei. Kohta alkaa aika loppua minulta (ikä tulee vastaan), joten taitaa jäädä yhteen :(

Vierailija
2/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ennen lastani, että haluan monta lasta.

Mies kuoli raskausaikana, ja olimme melko pitkään kaksin. Kun tapasin mieheni omani on jo sen verran iso, että en enää haluaisi alkaa pikkulapsiperheen arkea elämään.

Pikkulapsi aika oli minusta melko tylsää (vaikka toki lapsi on tärkein asia minulle maailmassa)

Mieskään ei ole onneksi lapsihaaveita esiin tuonut. Ja tietää etten erityisesti pidä pikkulapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasimme mieheni kanssa "vanhemmalla" iällä. Saimme lapsemme, kun minä olin 41-vuotias. Halua useampaan lapseen olisi ollut, mutta päätimme, että koska ikää on minulla jo sen verran (raskautta ja synnytystä ajatellen - ja vaikka ensimmäinen meni kaikin puolin suht loistavasti), niin olemme tyytyväisiä ainokaiseemme.

Vierailija
4/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan ainakin toisen lapsen, mutta mies ei halua... tiedä sitten saako mikään hänen mieltään muuttumaan. Mies traumatisoitui esikoisen synnytyksestä; anestesia lääkäri möhli ensin puudutteen, synnytys venyi, pieni repeämä jota kätilö ei huomannut ajoissa, verta vuosi, minä pyörryin -> olin muutaman viikon aika heikkona. Siitähän nykyään puhutaan ettei äiti välttämättä tunne heti äidinrakkautta... meillä kävi niin ettei mieheni kokenut isänrakkautta lasta kohtaan, vaikka oli sitä ennakkoon odottanut...

Esikoinen on nyt 2,5 vuotta, minä ja mieheni alle 30-kymppisiä, että on tässä vielä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä