Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole ollut joululomalla minuuttiakaan yksin...

Vierailija
30.12.2010 |

paitsi kerran, kun pääsin yksin tekemään lumitöitä. Nytkin 12v esittää tossa vieressä jatkuvia kysymyksiään. Argh. Miksi mulle pitää olla kokoajan asiaaaaaaaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä osaa siitä kärsiä, en ole yksin koskaan muulloinkaan.

Vierailija
2/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi nyt sain pari tuntia vapaata kun poika lähti kaverin ja hänen isänsä kanssa Heurekaan. Tää on lomaa kun saa vaan olla yksikseen. Täytyy yrittää olla tekemättä yhtään mitään. Nyt ajattelin justi pistää telkkarin päälle ja linnoittauta sohvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat jouluahja dvdt ja kirjat on koskematta, kun on pelattu ja luettu lasten juttuja. Tietty tää loppuu joskus ja sitten tätä kaipaa, mutta nyt tarttis hetken yksin.

Vierailija
4/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajoittain hermo kiristyy pahastikin. Mutta antoisaa aikaa tämä on.

Vierailija
5/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita tunteja, muutaman illan ja pari yötäkin, ihan yksin.

Vierailija
6/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole ollut joululomalla minuuttiakaan.

Vierailija
7/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-luokkalainen, eskarilainen, 4-vuotias ja 1-vuotias pitävät huolen siitä, että äidin "ei tarvitse olla sekuntiakaan yksin". Nuorin jopa seuraa minua vessaan.

Joskus rasitttavaa, mutta tällaista tämä lapsiperheen elämä nyt vaan on...

Vierailija
8/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolisin jos en sais olla yksin koskaan. Miten te oikeesti jaksatte, koko ajan pitää olla "tavoitettavissa", valmiina palvelemaan ja passaamaan sitä perhettä?

Vierailija
9/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolisin jos en sais olla yksin koskaan. Miten te oikeesti jaksatte, koko ajan pitää olla "tavoitettavissa", valmiina palvelemaan ja passaamaan sitä perhettä?

Esim ruokakaupassa... Ja joskus harvoin lenkillä (usein kyllä vanhin lapsi haluaa mukaan lenkillekin).

Minä olen tottunut tähän. Jotta jokaiselle neljälle saa järjestettyä aikaa äidin kanssa, niin yksinololle ei vaan yksinkertaisesti aikaa riitä.

Mutta tämä on lyhyt aika kuitenkin tämä pikkulapsi vaihe. Nyt jo esikoinen menee jonkin verran omia menojaan kavereiden kanssa. Ja muutaman vuoden kuluttua me istutaan täällä mökissä miehen kanssa kaksistaan ja ihmetellän miten tässä näin kävi...

Vierailija
10/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakioratkaisu on ottaa auto ja lähtä yksin ruokakauppaan ja sit laahustaa siellä ikuisuus ihan itekseen. Tai valittaa päänsärkyä ja mennä päiväunille ja uhata ettei missään tapauksessa saa häiritä ja sit lukea sitä omaa kirjaa hetki. (Tosin siinä saa mies usein tehä aika paljon hommia, ettei uteliaat tuu seuraks päiväunille :) Joskus auttaa jo se että lukkiutuu hetkeks vessaan jonkun lehden kanssa :D

Vierailija
11/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en ole normaalistikaan yksin kuin silloin kun ajan töihin ja sieltä päiväkotiin. ei kyllä ole tullut mieleen että lomalla pitäisi saada olla yksin. välillä en jaksakaan lasten jatkuvaa höpötystä ja komennan ne vähäksi aikaa omiin puuhiinsa. tai itse liukenen vähin äänin keittiöön tai kodinhoitohuoneeseen. en tietty ihan yksin ole silloinkaan. illalla valvon myöhään kun lapset on nukkumassa, se on riitettävä akkujen lataamiseen nyt tässä vaiheessa elämää.

Vierailija
12/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanaa kun on lapsia ja lomaa =)

Mikäköhän erakko musta vielä vanhemmiten kuoriutuukaan?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän