Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Voiko isä hajottaa sisarusparven erossa?

Vierailija
29.12.2010 |

Tämä on julminta, mitä olen koskaan mieheni suusta kuullut. Että hän ottaisi erossa kaksi lasta neljästä. Vedoten parempaan taloudelliseen tilanteeseensa ja siihen, että meno täällä 4 lapsen kanssa on aika railakasta.

Itkustani ei tule loppua. Olen ollut kotiäitinä seitsemän vuotta, rakastanut hurjasti ja kasvattanut kaikkia hyvin, pitänyt huolta kaikesta lapsiin liittyvästä, heräillyt kaikki yöt ainoana (mies ei ole juuri auttanut) huonosti nukkuvien lasten kanssa jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin ihan "heittämällä".

Vierailija
2/10 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksen jossa erotettiin kaksosetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen käsittänyt asian niin, että sisarukset yritetään pitää samassa paikassa (riippuu myös paljolti iästä).

Vierailija
4/10 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erottaa sisarukset toisistaan. Jos joku niin merkillinen tilanne tulisi, että isälle olisi menossa joku meidän lapsista (vaikka omasta halustaan) niin niin paljon äitinä rakastan lapsiani, että laittaisin sitten kaikki isälle vaikka itkisinkin itseni kuoliaaksi....

Minusta on sairasta erottaa sisarkuset toisistaan. Heillä ei ole muuta tässä elämässä sitten kun te kusipäävanhemmat olette kuolleet.....

Eikä heillä ole myöskään viisautta alaikäisinä tajuta tätä asiaa :(

Vierailija
5/10 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erottaa sisarukset toisistaan. Jos joku niin merkillinen tilanne tulisi, että isälle olisi menossa joku meidän lapsista (vaikka omasta halustaan) niin niin paljon äitinä rakastan lapsiani, että laittaisin sitten kaikki isälle vaikka itkisinkin itseni kuoliaaksi.... Minusta on sairasta erottaa sisarkuset toisistaan. Heillä ei ole muuta tässä elämässä sitten kun te kusipäävanhemmat olette kuolleet..... Eikä heillä ole myöskään viisautta alaikäisinä tajuta tätä asiaa :(

laittaisi muita isälle, vaikka yksi sinne haluaisi.

Vierailija
6/10 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ei taida olla sisaruksia?

NE joilla on tietävät, että ne ovat tärkeämpiä kuin omat vanhemmat...

Vierailija
7/10 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi taloudellinen tilanne ei riitä, mieshän voi maksaa isompia elareita tai pitää koko katrasta viikko-viikko systeemillä. Menokin saa olla railakasta, kunhan se ei vahingoita lapsia. Tuskin noilla perusteilla lastenvalvoja lähtee lapsia jakamaan. Lasten etu on kasvaa yhdessä.

Vierailija
8/10 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ei taida olla sisaruksia? NE joilla on tietävät, että ne ovat tärkeämpiä kuin omat vanhemmat...

täysin huono äiti siinä mielessä siis, voi mun lapsirukkaset... :(

Vierailija
9/10 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tarvi enää miettiä, miten laihduttais. Eipä taida ruoka maistua enää ikinä, olen niin hajalla ja peloissani.

ap.

Vierailija
10/10 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin erotettiin on oikeastaan väärä sana, sillä meidän mielipiteitämme kysyttiin (olimme 11 ja 14) ja veli halusi jäädä isälle, minä halusin äidille. Ihan hyvin meillä toimi ja nykyään minulla on veljeni kanssa läheiset välit.

Saimme nähdä etävanhempaa aina kun halusimme, käytännössä katsoen olin isän luona noin joka toinen viikonloppu, mun veli äidin luona tosi harvoin. Äiti ei ollut kovin äidillinen ja viihdyimme paremmin ísän luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme