supisteluista ilmavaivoja vai ilmavaivojen takia alavatsa välillä tajuttoman kipeä n.5s kerrallaan
suurin osa varmasti ajattelee että ei hemmetti mikä kysymys mutta suoraan sanottuna en edes muista milloin viimeksi on ollut ilmavaivoja enkä varmasti ollut näin kipeä. Eli otsikossa olikin jo kysymys..
Kommentit (6)
Minulla ainakin pa*allakäyminen saattoi aiheuttaa kivut, jotka tuntuivat ihan vievän tajun. Joskus myös ilma teki selvästi aivan sairaan kipeää, mutta minulla vatsassa kiinnikkeitä endometrioosista, ja oletan, että sillä olisi jotain tekemistä asian kanssa.
Supsituksen olivat erilaisia, tulivat aaltomaisemmin, eivätkä olleet niin "paikallisia".
kumpaa vaan, mutta kyllä ne supparit sitten siitä kestoltaan pitenee... itella joskus tajutonta kipua ilmavaivoista(ymmärrän koliikkivauvoja)
esikoisesta en tuntenut supisteluja kuin vasta synnärillä. Nyt on vähän väliä sellainen tunne alavatsalla että kohta taas kouristelee. Hetken on kova supistelunkaltainen kipu joka hellittää rupsautteluun.
Siitä sen ainakin erottaa kumpaa on :) Mulla säännölliset supparit laittaa vatsankin sekaisin, jonka takia voi tosiaan tulla myös ilmavaivoja. Mutta kyllä ne supistuksiksi erottaa mm. siitä, että vatsa todellakin kovettuu kivikovaksi.
paitsi että mulla cuplaton vei kaikki ilmavaivat ja siitä aiheutuvan hankalan olon (nyt rv 25). Cuplaton on turvallista käyttää raskausaikana, se ei imeydy elimistöön vaan pelkästään pienentää kaasukuplien pintajännitystä.
Kuvailisitko vielä vhän tarkemmin? Mikä rv sulla on? Onko ensimmäinen lapsi? 5 sekunttia kerrallaan ei ainakaan kuulosta ilmavaivoilta....